Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 73,50 zł
- KOŁPAK 16'' VW GOLF IV POLO '05->10 NOWY ORYG*
- 83,49 zł z dostawą
- 30,00 zł
- Półoś krótka lewa VW GOLF IV 1,6
- 55 zł z dostawą
GOLF IV 1 wszy wł 10 lat w PL doinwestowany (6332395856)
Parametry
- Rok produkcji
- 1998
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Centralny zamek, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie
- Wyposażenie - komfort
- Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Hatchback
- Moc [KM]
- 90
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Niebieski
- Przebieg [km]
- 266000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1900
Opis
WITAM DO SPRZEDANIA RODZINNE AUTO VW Golf IV
Zainteresowany wiedzący czego szuka przeczyta opis i nie będzie dzwonił PANIE daje 5000zł i biorę szanuj mój i swój czas wiem co mam i co sprzedaje:
auto z nieśmiertelnym 1.9 TDI
Pisze o tym co najważniejsze :
Samochód garażowany powozie zdrowe nie Gnije
Blacha i lakier jak na 18 latka w dobrym stanie na dachu i masce zaczął schodzić klar normalne w golfach IV wiec usunąłem go całkowicie obecnie dach i maska są w kolorze auta ale w macie.......
Wszystkie ogniska korozji zlikwidowane głownie to błotniki i maska przód standard w golfach IV odpryski na masce od kamieni przód wszystko przeszlifowanie i usunięte specjalnym preparatem na korozje błotniki i maska ogniska rdzy zakonserwowane pomalowane oryginalnym lakierem nabitym w sprej dobieranym komputerowo pod kolor auta w SIKENS nie jakimś tam NoreAuto dorzucam gratis .....
Wnętrze
Zestaw foteli od golfa IV Highline z 2003 r bardzo dobry stan z siedziskami podnoszonymi dla dzieci i zagłówkami. Fotele w kolorze auta.
Z funkcja grzania i AirBag nie stery nie podłączone nie chciało mi się juz tego robić koszt zakupu z zagłówkami 1500 zł czego nie robi się dla dzieci ;p
Oświetlenie
Pakiet żarówek LED do wnętrza auta barwa 6000k
Autoalarm z funkcja ostrzegania i powiadamiania gdy ktoś je dotyka bądź szarpnie klamkę
Mechanika wymiany i naprawy
1. Rozrząd zrobiony przy przebiegu 252tys, dobry i sprawdzony niemiecki zestaw, o ile pamiętam INA. Komplet – wszystkie rolki, pompa, pasek. Spokój na kolejne 60-70 tys.km
2. Olej był wymieniony krótko po tym, na 265 tys wymiany oleju robione co 10 tys przez ostatnie 10 lat więc można przyjąć ze przez 10 lat zrobione tym autem zostało 100 tys km
- Olej Castrol 10W40 diesel, od kilku lat na tym samym modelu. Zero brania oleju i pamiętać aby nie wymieniać na żaden 5w30 czy 5w coś tam !!!!!
3. W lipcu 2014 cały zestaw hamulców tarcze + klocki, oba zestawy BremboMax + klocki Ferrodo.
4. Filtr paliwa mial chyba ze 2 lata, więc został wymieniony w marcu tego roku 2016
5. Świec żarowych nie ruszałem, i póki nie ma problemów zimą to nie ruszać.
6. Akumulator w styczniu się skończył został wymieniony na nowy żelowy AGM 75A do silników Start Stop mocny jak Łeb barana :-)
7. Filtry powietrza, kabiny wymieniane dość często wymiana ostatnia w Marcu BR nie oszczędzałem na jakości
8. Przepływomierz oryginał od momentu zakupu auta. Pierburg jest jak widać niezniszczalny.
9. Zawieszenie 2 lata temu większość elementów gumowych oraz amortyzatory KONI seria STR.T. Sprężyny KW (dawniej Weitec) seria obniżająca o 30mm. Amortyzatory krótsze i dostosowane do takiej wysokości sprężyn. Zestaw ten zajedzie jeszcze kilka łączników, tulei i końcówek drążków....
(W marcu wymiana tulei na wahaczu lewa strona )
10. Zbieżność zrobiona latem 2014 przed kupnem kół.
11. Koła Opony i Felgi nowe, ET37 okazało się za małe (dla golfa 4 minimum to 38 – a myślałem że to drobiazg). Dystanse przykręcane imbusami do piast załatwiły sprawę.
Dodam, że wszystko to były nówki części. + Śruby zabezpieczające
12. Koła zimowe na stalówkach nadają się na jeszcze 1 sezon
13. Osobne śruby do felg stalowych i Alu na dystanse są dłuższe śruby do aluminiowych felg
14. Sprzęgło oryginał noga mnie juz bolała wiec wymieniłem przy 265 tys wymiana na nowe oryginalne z mechanikiem przecieraliśmy oczy ze zdumienia bo było oryginalne fabryczne 2 masa jeszcze żyje i pożyje jakieś 20 tys km mechanik nie kazał ruszać.
15. Wydech oryginalny wymiana łącznika przy katalizatorze katalizator w bardzo dobrym stania sprawdzony i zamontowany ponownie
AUDIO
Na koniec coś dla fanów dobrego brzmienia nie fanów AGROTUNINGU i BUMBUM .......;-)
-radio model Clarion DRX8575Rz "zwykły cd" dziś traktowany jako staroć ale jak słyszysz
jakości dziś szukać długo w cenie tego co masz...
-przód głośniki DLS R6 (16,5cm) + wysokotonowy Focal z jedwabną kopułką (modelu już nie pamiętam) + jakiś zwyczajny na dziś dzień kondensatorek MKP w torze wysokotonowym.
-tył 16,5cm zwykłe głośniki 16,5cm (VW) + wysokie tony JBL wersja Titan czy coś tak się nazywało, również tylko na kondensatorkach MKP
-zasilanie od akumulatora do wzmacniacza kabelkami 10mm2 z czystej miedzi, od wzmacniacza do każdych z drzwi 2x2,5mm2 DLS też miedziane (pisze o tym bo dziś to rzadkość w kablach)
-wzmacniacz DA3504 czyli prawdziwe 35Wx4 kanały
-radio daje wyłącznie sygnał za pomocą dwóch par RCA do wzmacniacza
to wszystko.
Unikałem chipów, podłączania komputera, grzebania w instalacji bez powodów. Samochód jeździł i to wystarczyło. Mam nadzieje że pojeździ jeszcze trochę
drobne usterki :
Delikatne luzy na końcówce drążka przy następnej wymianie oleju do zrobienia czyli za 10 tys
Poci się waż od wspomagania
Czasami zacina się zamek w tylnich prawych drzwiach.
Nie działa tylni spryskiwacz.
Więcej grzechów nie pamietam
PYTANIA DZWOŃ 504-220-215
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.