Na wstępnie zaznaczę, iż oznaczenie GTI to nie przyklejony znaczek, ale oryginalne fabryczne oznaczenie
Samochód użytkuję od kwietnia 2015 roku.
Sprowadziłem go osobiście z Niemiec odkupiony w salonie VW od pierwszego właściciela,
Pana urodzonego w 1956 roku.
Przebieg aktualny to 204 tyś km jest to przebieg w 100% oryginalny.
Do roku 2010 serwisowany w autoryzowanej stacji obsługi VW, ostatni zarejestrowany przebieg 140 tyś km.
Samochód bezwypadkowy, wszystkie szyby oryginalne natomiast nie wszystkie elementy mają fabryczny lakier.
Auto jest bardzo zadbane, na dzień dzisiejszy nie wymaga wkładu finansowego, jedyne co trzeba zrobić to wymienić pasek rozrządu
co prawda od wymiany minęło dopiero 50 tyś km ale wymienić trzeba ze względu na wiek
W ostatnim czasie wymieniłem wszytko co w Dieslu siada przy 200 tys km tj:
Oryginalne kompletne sprzęgło firmy LUK z kołem dwumasowym (około 1 tyś km temu)
Wymiana turbiny (około 300 km temu)
Naprawa zawieszenia, wymiana chłodnicy, nagrzewnicy
Koszty powyższych napraw to blisko 5 tyś zł
Do auta są dwa komplety kół (letnie oraz zimowe) na felgach aluminiowych
Posiada bardzo bogate wyposażenie:
-Tapicerka skórzana Recaro
-Ogrzewane fotele - przód
-Kierownica skórzana
-Climatronic
-Kurtyny powietrzne boczne
-Lakier metalizowany
-Felgi aluminiowe 16
-Układ dynamicznej kontroli stabilności, ESP, ASR, ABS
-Tempomat
-Komputer pokładowy
-Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regul. elektr.
-Elektryczne podnoszenie szyb przednich i tylnych
-Elektryczny szyberdach
-Podłokietnik siedzeń przednich oraz tylnych
-Spryskiwacze reflektorów
-Audio system + zmieniarka CD
-Moc nominalna samochodu to 115 KM, około dwóch lat temu zrobiony był delikatny chip i obecna moc to około 135 km
-Skrzynia 6 biegowa
Zapraszam na prezentację w Warszawie
W przypadku pytań proszę o kontakt pod nr 602 500 617 lub piasek.com@interia.pl