Gokart SODI GT 3 HONDA GX 270 cc LPG - dostępne 24 szt.
Sodi GT 3 wyposażenie fabryczne:
– Ergonomiczne pedały regulowane w dwóch płaszczyznach
(bardzo dobry i bezawaryjny system dzięki któremu gokartem mogą jeździć osoby
powyżej 140cm wzrostu).
– Silnik montowany do płyty zintegrowanej z ramą w celu obniżenia środka ciężkości.
– Kolumna kierownicy wzmocniona aluminiową belką.
– Wytrzymałe siedzenie z regulacją wykonane z polietylenu.
– Drążki kierownicze z nylonu (niepękające, bezawaryjne)
– System odcięcia gazu przy wciśniętym pedale hamulca.
– Chromowo-molibdenowa rama w kolorze czarnym.
– Wytrzymałe, formowane termicznie nadwozie.
– Opatentowane osłony absorbujące uderzenia.
(przedni zderzak z systemem absorbcji dużej energii)
– Zintegrowana polietylenowa osłona tylnej osi i silnika.
– Dolna osłona tarczy hamulcowej i zębatki z polietylenu.
– Osłona podwozia wykonana z polerowanej stali nierdzewnej.
– Dwuczęściowa zębatka tylna.
– Polietylenowa podłoga zakrywająca drążki kierownicze.
– Automatycznie regulowane hydrauliczne hamulce Sodi.
– Wzmocnione felgi aluminiowe.
– Pałąk zabezpieczający silnik.
– Wzmocnione zwrotnice (niepękające, bezawaryjne).
– Napęd na łańcuch przełożenie 14x30 (dysponujemy innymi zębatkami)
24 szt. gokarty Sodi GT3 z silnikiem HONDA GX 270 cc rok produkcji 2008, użytkowane dwa
lata na torze w Anglii, u nas od 2013r.
Gokarty zasilane są gazem LPG. Wyposażone są fabrycznie we wtrysk gazu do cylindra tzw.blos,
firmy IMPCO model CA 55 m, parownik beam model T60 oraz butlę 7 l.
Rozwiązanie to jest powszechnie stosowane na całym świecie w wózkach widłowych zasilanych gazem.
Gokarty zasilane gazem LPG emitują 80% mniej spalin w porównaniu do zasilanych benzyną,
stąd dopuszczone są w Europie Zachodniej obok gokartów elektrycznych do użytku w halach.
Gaz LPG wydłuża okres wymiany oleju co najmniej dwukrotnie, olej po 50 h pracy nadal jest
jasny, słomkowy. Gaz ma wyższą liczbę oktanową i nie powoduje spalania stukowego co
oszczędza silniki. Gaz nie odkłada nagaru w komorze spalania, pierścienie, tłok są czyste, jak
nowe. Wszystkie gokarty mają oryginalne silniki HONDA GX270cc.(nie Holida, loncin itp.)
Uruchamianie nawet zimnego gokarta na gazie LPG jest znacznie łatwiejsze niż odpowiednika
zasilanego benzyną. Ze względy na cenę gazu LPG miesięczne koszty paliwa są dwa razy
niższe.
Posiadamy przyczepę na 6 szt. gokartów dzięki której w łatwy sposób można tankować gokarty
na każdej stacji paliwowej (również na sprzedaż).
Gokarty są użytkowane na zewnętrznym sezonowym torze, głównie w lipcu i sierpniu.
Tor nie ma band, jest bardzo szeroki (ok. 10 m), stąd bardzo małe zużycie gokartów.
Wszystkie mają oryginalne plastiki co świadczy o małym zużyciu. Gokarty nigdzie nie były
spawane. Są na bieżąco serwisowane na oryginalnych częściach Sodi.
Jeżdżą na oleju MOTUL 5100 15w50. Nie biorą oleju. Sprzęgła sprawne, nie ciągną, nie
ślizgają się. Olej do sprzęgła MOTUL Transoil Expert (najlepsze co jest na rynku).
Dodatkowo w 2018 roku przeszły remont na oryginalnych częściach SODI. Otrzymały nowe
zestawy naprawcze parowników- membrany, zregenerowany mieszalnik-blos. Od tamtego
czasu jeździły tylko jeden sezon 2018 ponieważ zakupiliśmy nowe gokarty w 2019r.
Zbierzność ustawiana jest laserowo. Obudowa przykręcona jest na śruby ze stali nierdzewnej.
Łożyska kół, końcówki drążków kierowniczych, napędy oraz reszta części eksploatacyjnych
wymieniane są na bieżąco.
Gokarty regularnie są czyszczone i smarowane silikonem.
Przy zakupie całej floty gratis dodamy wiele części zapasowych.
Cena do negocjacji 1200 euro szt. F-vat 23%
Linki do zdjęć:
https://photos.app.goo.gl/7Gg3V1GRJVasV3Lu8
https://drive.google.com/drive/folders/1mux1c9flraY_saxHcfPT5qteagykO_vK?usp=sharing