Na sprzedaż oryginalne głośniki do Sony Vaio seria FW
Reklamacje i Zwroty:
W przypadku komputerów, telewizorów, radioodbiorników i innych podobnych urządzeń, podstawą pozytywnie rozpatrzonej reklamacji jest niezerwana żadna z plomb reklamacyjnych, wszystkie urządzenia tego typu oklejamy plombami reklamacyjnymi aby uniknąć nieporozumień z naszymi klientami, niezerwana plomba jest dowodem na to że żadna z osób trzecich w tym kupujący nie usiłował dokonywać napraw na własną rękę, w przypadku zerwanych plomb gwarancyjnych klient traci możliwość nieodpłatnej naprawy urządzenia a także odstąpienia od umowy sprzedaży/zakupu.
Co nie jest objęte możliwością reklamamowania oraz zwrotu?
Przedmioty które są określone jako uszkodzone, posiadają skazę która ogranicza możliwość ich użytkowania a także przedmioty z krótką datą przydatności nie są objęte żadną gwarancją i nie ma możliwości ich zwrotu z powodów wyszczególnionych wcześniej. Taka sama zasada istnieje w przypadku komputerów i ich oprogramowania, gwarancji podlega komputer jako urządzenie a nie jego oprogramowanie, jeżeli system z jakiegoś powodu przestanie działać poprawnie zawsze istnieje możliwość wysyłki komputera na diagnozę w ramach gwarancji, niemniej jednak oprogramowanie nie jest obejmowane gwarancją ponieważ nie jesteśmy odpowiedzialni za to jak jest użytkowane urządzenie przez kupującego, nie mamy także wpływu na to co użytkownik kopiuje/ pobiera z sieci i instaluje na urządzeniu, w przypadku niesprawnego systemu klient może zawnioskować o ponowne jego zainstalowanie, jednak jest to wtedy usługa płatna która wykracza poza ramy gwarancji urządzenia.
Koszt wysyłki reklamacji, po kogo stronie?
Koszt wysyłek reklamacyjnych zawsze jest po stronie kupującego, mówimy tutaj o wysyłkach do sprzedawcy oraz wysyłce powrotnej. Wyjątkiem jest wysyłka reklamacyjna przy wyborze paczkomatu inpost który oferuje darmowy zwrot.