Przedmiotem aukcji jest głośnik widoczny na zdjęciu, bez wbudowanego wzmacniacza.
Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać spisania protokołu w obecności kuriera. Tylko prawidłowo sporządzony protokół szkody jest podstawą dochodzenia roszczeń wobec firmy kurierskiej.
Bez prawidłowo sporządzonego protokołu szkody nie przyjmujemy zwrotu uszkodzonego towaru a co za tym idzie nie zwracamy środków !
Kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkodowego w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Jeżeli protokół nie został sporządzony bezpośrednio przy odbiorze przesyłki, mogą pojawić się trudnośći z udowodnieniem, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, a nie już później, po jej wypakowaniu. Podobnie jest w sytuacji, gdy sprawdzenia stanu przesyłki zaniechano z winy przewoźnika lub gdy ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika.