Mam na sprzedaż rower zjazdowy Giant Glory 0 27,5 rozmiar S z 2015, to jest topowa wersja tego modelu z roku, kiedy to wprowadzono aktualną generację do sprzedaży.
Rower idealny dla osoby do ok. 170cm. Ze względu na aktualną specyfikację (widelec powietrzny i miękka sprężyna amortyzatora tylnego) znakomicie nadaje się dla młodego adepta DH lub dziewczyny.
Specyfikacja:
Rozmiar S
Kolor Czarny szczotkowany
Rama Aluminium - ALUXX SL, system zawieszenia Maestro, skok 8.0"
Widelec ROCKSHOX Boxxer Team 27.5", skok 200mm - OD NOWOŚCI PRZEROBIONY NA WORLD CUP (czyli powietrzny)
Tylny amortyzator ROCKSHOX Vivid R2C - sprężyna Stendec, bardzo lekka sprężyna stalowa kupiona bezpośrednio od Dave'a Garlanda
Kierownica Giant Contact SL 800mm, wznios 19mm
Wspornik kierownicy Dartmoor Rage v.2
Wspornik siodła GIANT Contact SL Zero Offset, 30.9, 325mm
Siodło Giant Contact SL Neutral
Pedały Brak
Manetki SRAM X01 DH Trigger, 1x7
Przerzutka przednia Brak
Przerzutka tylna SRAM X01 DH Type-2
Hamulce SRAM Guide RSC, przód 200mm, tył 180mm
Dzwignie hamulca SRAM Guide RSC
Kaseta / Wolnobieg SRAM X01-DH, 10-24, 7 biegów
Łańcuch KMC X-11SL-DLC
Mechanizm korbowy SRAM X01 DH, 34T
Srodek suportu SRAM GXP
Obręcze DT Swiss EX 471
Piasty DT Swiss 240s przód 20mm, tył 150x12
Szprychy DT Competition
Opony Maxxis High Roller II 2,3 EXO TR
Dodatki Napinacz łańcucha MRP Micro G3 Carbon
DODATKI i MODYFIKACJE:
Rama od nowości został zabezpieczona folią 3M, górna rura, dolna, górne rurki wahacza. Spód dolnej rury i krawędź lewej koby zostały zabezpieczone znakomitą folią Shelter.
Przed pierwszą jazdą widelec został przerobiony na wersję World Cup, czyli sprężyna stalowa został wymieniona na sprężynę Solo Air. Oryginalne elementy mocujące sprężynę stalową oddaję z rowerem. Samą sprężyna musiał już sprzedać ;)
Mostek został zmieniona na lżejszy i sztywniejszy mostek Dartmoor Rage v.2
Sprężyna została wymieniona na lekką, stalową sprężynę Stendec, produkt legendarnego mechanika Dannego Harta - Dave'a Garlanda. Oryginalną sprężynę Rock Shox oddaję z rowerem.
Do roweru dorzucam jeszcze: zapasowe chwyty, kilka haków przerzutki, zapasową oś tylnego koła, zapasowy bash do karbonowego napinacza MRP, wspomniane już elementu mocowania stalowej sprężyny w widelcu, dodatkowy zacisk podsiodłowy, odbijaki-bumpery widelca na ramę i oryginalne z widelca, oryginalną sprężynę amortyzatora tylnego. ORAZ 3 opony Schwalbe 2x Magic Mary 2,3" EVO, SG, 1x Rock Razor 2,3 EVO, SG.
Jedyna rzecz, którą trzeba zrobić przy rowerze, to wymienić tłoczki w klamkach SRAM. Każdy, kto miał z nimi do czynienia wie, że jest to zwykła przypadłość. Niejaki Wichu Workshop dokonuje wymiany tłoczków za rozsądną kwotę ;)
Cena roweru do rozsądnej negocjacji.
Preferowany odbiór osobisty ze względu na kłopotliwość pakowania takiego roweru.
Zapraszam do zakupów.