WITAM NA MOJEJ AUKCJI!
Trzeba zrobić trochę miejsca na nowe tytuły, a i to nie do konca prawda .................
Wszystkie sprzedawane przeze mnie płyty stanowią część mojej kolekcji, którą gromadzę od lat.
Stan każdego krążka oraz poligrafii staram się opisać indywidualnie. Pudełek nie opisuję bo jak wiadomo jeśli nawet są idealne to i tak mogą ulec uszkodzeniu w transporcie. Koszt ich wymiany jest naprawdę niewielki. Co innego digipacki czy digibooki.
A wiec Panie i Panewki.....
Przedmiotem sprzedaży jest
cd stan niemal idealny
wyd. Green Line Records
1990
Kat.-Nr.: GEN CD3 / 262 082
Barcode: 0 84815 01742
Matrix: CDSNV DIGIP CDGLP 449
Re-release of From Genesis To Revelation (stereo) with alternative title, different artwork, and additional tracks from singles The Silent Sun (Tracks 1 & 2, mono) and A Winter's Tale (Tracks 16 & 17, mono).
℗ 1969 Jonjo Music Ltd
© 1990 Green Line Srl
Licensed by Jonjo Music Ltd
Made in E.E.C.
cd
GENESIS
Genesis ( To Revelation)
CD, Album ,2ND. PRESS,no ifpi,Stereo, Mono
Ponowne wydanie From Genesis To Revelation (stereo) z alternatywnym tytułem, inną grafiką i dodatkowymi utworami z singli The Silent Sun (utwory 1 i 2, mono) i A Winter's Tale (utwory 16 i 17, mono).
Pierwsze trzy nagrania na płycie aż po Where The Sour Turns To Sweet włącznie niczym specjalnym nie wyróżniają się, choć trzeba przyznać, że zawierają już (w niewielkim stopniu, ale zawsze) pewne elementy późniejszego Genesis. Pojawia się brzmienie akustycznych gitar, tak charakterystyczne dla brzmienia grupy aż do czasów A Trick Of A Tail. Dalej jest In The Beginning – i ten utwór ostrym riffem gitary (plus akustyki rzecz jasna znowu) niesie zapowiedź takich nagrań jak The Knife. I szkoda, że zespołowi nie dane było rozwinąć skrzydeł w tym utworze. Bo nie wierzę, że chłopaki chcieli nagrać takie trzyminutowe „cuś”, skoro słychać, że mają ochotę na dużo, dużo więcej. Podsumowując, jest to z pewnością jedno z tych nagrań, którym warto poświęcić te parę chwil.
Peter Gabriel śpiewa nieźle. Nie ma tu jeszcze szaleństw głosowych, które później zaserwuje nam odgrywając poszczególne postacie ze swoich utworów, ale już na tej płycie słychać, że to świetny wokalista.
Tony Banks również pokazuje się na tej płycie jako bardzo zdolny instrumentalista. A to za sprawą fortepianowych wstawek w Fireside Song, a to poprzez romantyczne impresje w Am I Very Wrong?. Zresztą ten ostatni utwór znamionuje nam potencjał do pisania pięknych melodii, jakie w przyszłości zarówno Genesis, jak i jego poszczególni ówcześni członkowie (Gabriel, Rutherford) mieli nam zapewnić. Świetna melodia, wyśpiewywana przez Petera, a na dodatek harmonijna gra akustycznych gitar – to z pewnością nagranie warte zapamiętania.Anthony Phillips i Mike Rutherford dzielnie próbują w każdym utworze wykorzystywać harmonię brzmienia dwóch gitar akustycznych. Dzięki takiemu podejściu utwory nabierają lekkości i dynamiki zarazem, co wychodzi im tylko na plus. Pewnie, gdyby nie zapędy realizatorskie producenta albumu, byłoby znacznie lepiej.
Polecam
- 1, , The Silent Sun, 2:15
- 2, , That's Me, 2:40
- 3, , Where The Sour Turns To Sweet, 3:20
- 4, , In The Beginning, 3:40
- 5, , Fireside Song, 4:15
- 6, , The Serpent, 4:32
- 7, , Am I Very Wrong?, 3:25
- 8, , In The Wilderness, 3:20
- 9, , The Conqueror, 3:36
- 10, , In Hiding, 3:35
- 11, , One Day, 3:15
- 12, , Window, 3:27
- 13, , In Limbo, 3:25
- 14, , Silent Sun, 2:07
- 15, , A Place To Call My Own, 1:54
- 16, , A Winter's Tale, 3:28
- 17, , One Eyed Hound, 2:30
Co troche bede wystawial kolejne rzeczy,takze zagladaj !!!!!
Zycze udanej licytacji