Rower w rozmiarze ramy 57 cm - idealny dla osoby o wzroście 175-179 cm
Gazelle Orange C7+ to komfortowy rower rekreacyjny o uniwersalnym zastosowaniu, zarówno do codziennej jazdy w mieście jak i na dłuższe wypady poza miasto z sakwami, fotelikiem dla dziecka czy przyczepką rowerową. Dzięki regulowanej w każdej płaszczyźnie kierownicy możemy ustawić pozycję od pochylonej w czasie jazdy w terenie pagórkowatym do pozycji mocno wyprostowanej w pełni komfortowej. Rower Gazelle Paris C7+ to najlepiej sprzedający się model Gazelle w Polsce i Europie. Wyposażony w części i akcesoria wysokiej klasy dla zapewnienia bezawaryjnej jazdy przed długie lata w każdych warunkach.
Gazelle Orange C7+ został wyposażony w niezawodny napęd - piastę planetarną Shimano Nexus 7 z możliwością zmiany biegów w każdym czasie jazdy, także podczas pedałowania oraz na postoju np na światłach. O bezpieczną drogę hamowania zadbają hamulce rolkowe Shimano Nexus działające efektywnie w każdych warunkach pogodowych. Przedni amortyzator teleskopowy z regulacją twardości, amortyzowana sztyca podsiodłowa z żelowym siodełkiem Selle Royal zadbają o komfort poruszania się po dziurawych polskich drogach.
Gazelle Orange C7+ jak na prawdziwego mieszczucha przygotowany jest do jazdy w deszczu, chlapie i śniegu. Posiada pełne i długie błotniki zakończone chlapaczami, pełną osłonę łańcucha, osłonę tylnego koła, przednie i tylne oświetlenie LED z kompletem odblasków oraz opony z paskami odblaskowymi i wkładką antyprzebiciową. Przednia lampka napędzana jest dynamem w przedniej piaście Shimano DH. Tylna lampka LED została wyposażona w światłowód na całej długości dzięki czemu jest lepiej widoczna z większych odległości.
KURIER 49.00 / 129,00 PLN (pobranie) Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do ___pedałów i kierownicy)
KURIER RABEN 149,00 / 149.90 PLN (pobranie) Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)
PONIŻEJ ZDJĘCIA OFEROWANEGO ROWERU
SPECYFIKACJA
Wspornik kierownicy Gazelle Switch Ahead z najlepszym na rynku systemem płynnej regulacji kąta kierownicy oraz wspornika bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmienić kiedy tylko najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 3 sekundy. Dzięki temu prestiżowemu wspornikowi możemy dostosować położenie kierownicy do własnych upodobań.
Hamulce rolkowe Shimano Nexus i dynamo w piaście. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC6000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a duże tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcową w trakcie długiego hamowania na długich zjazdach w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczono najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila mocną przednią lampę Busch & Muller Upp LED 30 LUX.
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern. Sztyca posiada płynną regulację twardości amortyzatora dzięki, której idealnie dostosujemy czułość amortyzatora do naszej wagi oraz upodobań. Amortyzator Post Modern składa się z systemu sprężyn i elastomeru dla maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się granicach 10-15mm w zależności ud ustawionego stopnia twardości. Szerokie i bardzo komfortowe siodełko Selle Royal Herz wypełnione żelem RoyalGel, który o 40% redukuje nacisk i sprawia, że jazda staje się przyjemnością.
Przedni amortyzator Gazelle ErgoTec z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Amortyzator Ergotec oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 30 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością.
Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).
Innowacyjny tylny bagażnik Gazelle zintegrowany z ramą. Całość konstrukcji jest w pełni połączona z ramą roweru, bagażnik posiada atestowany udźwig, aż do 27 kg co pozwala na przewożenie dzieci w każdym wieku. Bagażnik wyposażony jest w zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit - sprawdź TUTAJ. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku. Dodatkowo w zestawie znajdują się wytrzymałe ekspandery do zabezpieczenia rzeczy przewożonych na bagażniku. Tylna lampka LED Spanninga posiada system światłowodów rozprowadzających światło na całej długości lampki dzięki czemu jesteśmy widoczni również z boku. Świetnym zabiegiem stylistycznym jest całkowity brak górnych prętów mocujących, bagażnik w tej części został sprytnie przymocowany do tylnego błotnika.
Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.