Gazelle Chamonix C8
Rower w rozmiarze ramy 53 cm - polecamy dla osób o wzroście 170-174 cm
Gazelle Chamonix C8 ma do dyspozycji aż 8 biegów w najlepszym standardzie Shimano Nexus Premium. Rower został wyposażony w nowoczesną osłonę łańcucha Flow Line II, która wyposażona jest w automatyczny napinacz łańcucha. To proste rozwiązanie powoduje że nasz łańcuch zawsze będzie prawidłowo napięty i nigdy nie spadnie. Przedni amortyzator typu HeadShock znajduje się w główce ramy dzięki czemu spadła wada roweru, a całość komponuje się zdecydowanie bardziej elegancko. Wspornik kierownicy posiada najwyższej klasy system regulacji - Gazelle Switch - system, który pozwala w szybki sposób dostosować naszą pozycję na rowerze do charakteru naszej aktualnej jazdy bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Na rowerze poruszamy się w komfortowej, wyprostowanej pozycji z możliwością lekkiego pochylenia. Standardowo opony posiadają wkładkę antyprzebiciową. Mocne, aluminiowe obręcze z designerskim układem szprych w grupach po dwie (18x2).
Chamonix C8 w tym roku to prawdziwy Night Rider - projektanci zadbali o to aby jak najwięcej elementów w rowerze było w czarnym, eleganckim kolorze. Czerwone wstawki na ramie nadają lekko sportowego charakteru.
Pełna osłona łańcucha Gazelle FlowLine II z napinaczem łańcucha. Dzięki wbudowanemu napinaczowi łańcuch zawsze będzie prawidłowo napięty i nie będzie hałasował obijając się o osłonę. W pełni zabudowany system napędowy cechuje się maksymalnie wydłużoną żywotnością wszystkich elementów tj. łańcuch, korba i zębatka. Wszystkie te cechy minimalizują koszty serwisowania roweru. Osłona Flow Line II została elegancko odchudzona wizualnie dzięki czemu jest jeszcze mniejsza i mniej rzucająca się w oczy.
Przedni amortyzator Gazelle HeadShock. Elegancki amortyzator w pełni zintegrowany z widelcem i ściśle przylegający do główki ramy. Skok amortyzatora to ok 25mm co w warunkach miejskich i leśnych jest w zupełności wystarczającą wartością dla zapewnienia komfortu jazdy po dziurawych drogach. Ogromną zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest zdecydowanie niższa waga oraz bardziej prestiżowy design w porównaniu ze standardowymi teleskopowymi amortyzatorami.
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern. Sztyca posiada płynną regulację twardości amortyzatora dzięki, której idealnie dostosujemy czułość amortyzatora do naszej wagi oraz upodobań. Amortyzator Post Modern składa się z systemu sprężyn i elastomera dla maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się granicach 10-15mm w zależności ud ustawionego stopnia twardości.
Wspornik kierownicy Gazelle Switch z najlepszym na rynku systemem płynnej regulacji kąta kierownicy oraz wspornika bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmienić kiedy tylko najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 3 sekundy. Dzięki temu prestiżowemu wspornikowi możemy dostosować położenie kierownicy do własnych upodobań.
Linki i pancerze poprowadzone wewnątrz ramy. Linki i pancerze wchodzą w ramę w miejscu główki ramy i znikają na dobre prowadzone wnętrzem ramy i specjalnymi kanałmi niewidoczne do tylnej piasty oraz hamulca. Ten prestiżowy zabieg podnosi walory estetyczne roweru oraz wydłuża żywotność pracy linek i pancerzy. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, na fakt że otwory na pancerze zostały elegancko osłoniete poprzez zintegrowany emblemat Gazelle.
Hamulce rolkowe Shimano Nexus i dynamo w piaście. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC3000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a duże tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczono najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila mocną przednią lampkę AXA BlueLine LED 30 LUX.
Tylne oświetlenie Gazelle Be-Vision LED elegancko zintegrowane z bagażnikiem. Lampka została wyposażona w światłowód na całej swojej szerokości dzięki, któremu jesteśmy widoczni także z boku, to aż 220° widoczności. Dodatkowo pod lampką znajduje się osobno zamontowany duży czerwony odblask. W górnej części lampki znajduje się wbudowana dioda sygnalizująca niski poziom naładowania baterii.