Gazelle Chamonix C7 53 cm/ Męski
Rower w rozmiarze ramy 53 cm - polecamy dla osób o wzroście 170-174 cm
Gazelle Chamonix C7 nowoczesny rower miejsko - rekracyjny do poruszania się po mieście, a także na długie wycieczki po lasach, łąkach i duktach. Komfortowa, wyprostowana pozycja za kierownicą w połączeniu z pełną amortyzacją w główce ramy oraz pod siodełkiem sprawia, że Gazelle Chamonix "płynie" po drodze. Najnowszy model pełnej osłony łańcucha FlowLine z wbudowanym automatycznym napinaczem wydłuża żywotność łańcucha i niwelujemy jego stuki o osłonę.
Gazelle Chamonix C7 został wyposażony w niezawodny napęd - piastę planetarną Shimano Nexus 7 z możliwością zmiany biegów w każdym czasie jazdy, także podczas pedałowania oraz na postoju np na światłach. O bezpieczną drogę hamowania zadbają hamulce rolkowe Shimano Inter-M działające efektywnie w każdych warunkach pogodowych. Przedni amortyzator w główce ramy HeadShock, amortyzowana sztyca podsiodłowa z żelowym siodełkiem Selle Royal zadbają o komfort poruszania się po dziurawych polskich drogach. Mocne, stożkowe obręcze z designerskim układem szprych 9x4 z oponami Schwalbe Gazelle Finta z paskiem odblaskowym i rodem z wyścigowych opon samochodowych dodatkową odblaskową grafiką !
Bagażnik wyposażony jest w zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit - sprawdź TUTAJ. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku. Dodatkowo w zestawie znajdują się wytrzymałe ekspandery do zabezpieczenia rzeczy przewożonych na bagażniku. Tylna lampka LED Spanninga posiada system światłowodów rozprowadzających światło na całej długości lampki dzięki czemu jesteśmy widoczni również z boku. Świetnym zabiegiem stylistycznym jest całkowity brak górnych prętów mocujących, bagażnik w tej części został sprytnie przymocowany do tylnego błotnika.
Rower Gazelle Chamonix C7 jak na prawdziwego mieszczucha przygotowany jest do jazdy w deszczu, chlapie i śniegu. Posiada pełne i długie błotniki zakonczone chlapaczami, pełną osłonę łańcucha, osłonę tylnego koła, przednie i tylne oświetlenie LED z kompletem odblasków oraz opony z paskami odblaskowymi i wkładką antyprzebiciową. Przednia lampka została designersko zintegrowana z przednim błotnikiem i napędzana jest dynamem w przedniej piaście Shimano DH. Tylna lampka LED została wyposażona w światłowód na całej długości dzięki czemu jest lepiej widoczna z większych odległości.
Pełna osłona łańcucha Gazelle FlowLine II z napinaczem łańcucha. Dzięki wbudowanemu napinaczowi łańcuch zawsze będzie prawidłowo napięty i nie będzie hałasował obijając się o osłonę. W pełni zabudowany system napędowy cechuje się maksymalnie wydłużoną żywotnością wszystkich elementów tj. łańcuch, korba i zębatka. Wszystkie te cechy minimalizują koszty serwisowania roweru. Osłona Flow Line II została elegancko odchudzona wizualnie dzięki czemu jest jeszcze mniejsza i mniej rzucająca się w oczy. Każdą z 3 części osłony Gazelle FlowLine II można kupić osobno tutaj.
Przedni amortyzator Gazelle HeadShock. Elegancki amortyzator w pełni zintegrowany z widelcem i ściśle przylegający do główki ramy. Skok amortyzatora to ok 25mm co w warunkach miejskich i leśnych jest w zupełności wystarczającą wartością dla zapewnienia komfortu jazdy po dziurawych drogach. Ogromną zaletą amortyzatorów typu HeadShock jest zdecydowanie niższa waga oraz bardziej prestiżowy design w porównaniu ze standardowymi teleskopowymi amortyzatorami.
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern. Sztyca posiada płynną regulację twardości amortyzatora dzięki, której idealnie dostosujemy czułość amortyzatora do naszej wagi oraz upodobań. Amortyzator Post Modern składa się z systemu sprężyn i elastomera dla maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się granicach 10-15mm w zależności ud ustawionego stopnia twardości.
Wspornik kierownicy Gazelle Switch z najlepszym na rynku systemem płynnej regulacji kąta kierownicy oraz wspornika bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmienić kiedy tylko najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 3 sekundy. Dzięki temu prestiżowemu wspornikowi możemy dostosować położenie kierownicy do własnych upodobań.
Linki i pancerze poprowadzone wewnątrz ramy. Linki i pancerze wchodzą w ramę w miejscu główki ramy i znikają na dobre prowadzone wnętrzem ramy i specjalnymi kanałmi niewidoczne do tylnej piasty oraz hamulca. Ten prestiżowy zabieg podnosi walory estetyczne roweru oraz wydłuża żywotność pracy linek i pancerzy. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, na fakt że otwory na pancerze zostały elegancko osłoniete poprzez zintegrowany emblemat Gazelle.
Hamulce rolkowe Shimano Nexus i dynamo w piaście. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC3000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a duże tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczono najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila mocną przednią lampkę AXA BlueLine LED 30 LUX.
Tylne oświetlenie Gazelle Be-Vision LED elegancko zintegrowane z bagażnikiem. Lampka została wyposażona w światłowód na całej swojej szerokości dzięki, któremu jesteśmy widoczni także z boku, to aż 220° widoczności. Dodatkowo pod lampką znajduje się osobno zamontowany duży czerwony odblask. W górnej części lampki znajduje się wbudowana dioda sygnalizująca niski poziom naładowania baterii.