GAZ DO NABICIA KLIMATYZACJI W AUCIE R134A CZYNNIK CHŁODNICZY
FREEZEECO +40% 2W1 235g z wbudowanym zaworem zwrotnym! Jedyna taka puszka w Europie!
Nabój do klimatyzacji samochodowej R134A Freezeeco o pojemności aż 235g to skuteczny czynnik chłodniczy, który zapewni optymalne działanie systemu klimatyzacji w Twoim pojeździe. Dzięki zawartości dodatkowych składników, produkt ten oferuje aż o 40% więcej czynnika chłodzącego niż standardowe czynniki na rynku.
- Freezeeco 235g +40% R134a 2W1
- Olej smarujący układ sprężarkowy
- GAS-R134a
- Wbudowany zawór zwrotny
- Puszka z zaworem /gwintem typu B 10,60 mm - pasujący do węży firmy Gazozoo, Alaska
Nie przepłacaj, wybierz FreezeEco już dziś, napraw swoją klimatyzację w kilka minut!
Pamiętaj! Do napełnienia klimatyzacji czynnikiem niezbędny jest przewód wielokrotnego użytku wraz z adapterem, sprawdź nasze zestawy i pozostałe aukcje
Gaz do nabicia klimatyzacji w aucie FREEZEECO 235g R134a:
Zestaw do klimatyzacji FREEZEECO +40% jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi olejami, jakie występują w układach klimatyzacji - ESTER oraz PAG (syntetycznymi oraz mineralnymi).
Stanowi:
✅ idealny odpowiednik gazów R134a oraz R12
✅ idealny zamiennik chłodniczy dla HFC-134a oraz CPC12 będąc przy tym w pełni bezpiecznym dla każdego układu klimatyzacji.
FREEZEECO zawiera syntetyczny smar, który wzmacnia wydajność i bezpieczeństwo sprężarki, poprawiając przy tym jej smarowność, przez co lepiej odprowadza ciepło powstałe podczas pracy sprężarki, co zmniejsza ryzyko awarii kompresora.
ZALETY PREPARATU FREEZEECO 235g!:
- wysoką jakością (nie uszkodzi żadnej części układu klimatyzacji a dodatkowo ją nasmaruje)
- wersja 2w1-Freezeeco daje więcej czynnika chłodzącego i smarującego niż konkurencja +40%
- wydajnością (puszka aż 235g g stanowi odpowiednik 626 g gazu R134a oraz 705 g gazu R12)
- łatwością i szybkością uzupełnienia (wystarczy kilkanaście minut oraz wąż z manometrem , nie są potrzebne żadne dodatkowe narzędzia)
- olej jest w produkcie (nie wymaga dodawania oleju)
- znacznie poprawia proces funkcjonowania każdego układu klimatyzacji i jej działaniu w ekstremalnych warunkach pogodowych.
- Zwiększona puszka aż do 235g.
- Puszka jako jedyna w Europie został wyposażona w zawór zwrotny. Jest wielokrotnego użytku.
Na tej aukcji kupujesz puszkę z typem gwintu B - o średnicy 10,6 mm (można ją zmierzyć suwmiarką, a nawet linijką w domu!).
Pasuje do węży z manometrem zakupionych u firm:
- Gazozoo
- Alaska
- pozostałych z wymiarem przyłącza 10,6mm
Sprawdź zatem jaki TYP GWINTU puszki potrzebujesz zakupić, ani uniknąć błędnych zamówień. Zdjęcie przedstawia jak należy zmierzyć przyłącze puszki. Można oczywiście zmierzyć też średnicę wewnętrzną gwintu wężyka z manometrem w ten sam sposób.
Pomiar 10,6 mm wraz z mniejszym skokiem gwintu = kup puszkę typu B większa średnica 11,5 mm, większy skok gwintu (rzadszy) = kup puszkę typu A -dostępne na innej aukcji.
Sprawdź czego potrzebujesz i zamów, możesz też odszukać pozostałe aukcje - zestawy z wężem posiadającym manometr pasujące do siebie.
Jest w pełni bezpieczny dla układu klimatyzacji:
- nie wpływa negatywnie na kompresor ani inne części układu.
- nie ma właściwości żrących i rozpuszczających
- nie tworzy kwasów w połączeniu z wilgocią
✅ Czynnik FREEZEECO jest preparatem ekologicznym, w skład którego wchodzi naturalny gaz węglowodorowy. Jest on w pełni bezpieczny dla środowiska, nie przyczynia się do powstawania zanieczyszczeń, dziury ozonowej ani globalnego ocieplenia.
✅ Naturalne, w pełni organiczne właściwości sprawiają, że jest produktem bezpiecznym: eliminują wszelkie ryzyko i niebezpieczeństwo użytkowania. Brak toksyczności jest zgodny z Protokołem Montrealskim ONZ.
Zestaw do klimatyzacji FREEZEECO jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi olejami, jakie występują w układach klimatyzacji - ESTER oraz PAG (syntetycznymi oraz mineralnymi).
Stanowi:
- ✅ idealny odpowiednik gazów R134a oraz R12
- ✅ idealny zamiennik chłodniczy dla HFC-134a oraz CPC12
FREEZECO będąc przy tym w pełni bezpiecznym dla każdego układu klimatyzacji.
Zestaw zawiera:
- GAZ DO NABICIA KLIMATYZACJI W AUCIE R134A / R12 (235g g netto puszka)
- Jedyna taka puszka w Europie z zaworem zwrotnym i większą pojemnością niż konkurencja
Dlaczego warto wybrać produkty FREEZEECO?
⭐ Łatwość użycia: Szybko i łatwo, w 5 min napełnisz klimatyzacje, bez dodatkowych narzędzi
⭐ Bezpieczeństwo: Produkty są bezpieczne dla instalacji klimatyzacyjnych i nie szkodzą środowisku
⭐ Czynnik chłodniczy R134a: Idealny dla samochodów z lat 1994-2016 r. (Sprawdź listę modeli wymagających adaptera)
⭐ Samodzielna aplikacja: Napełnij klimatyzację bez wizyty w warsztacie i zaoszczędź czas oraz pieniądze
DOPASOWANIE PRODUKTÓW FREEZEECO:
❓ PYTANIE 1: Czy ten preparat pasuje do mojego samochodu?
ℹ️ Preparat ten przeznaczony jest do samochodów z lat 1994-2016, w których układ klimatyzacji napełniony jest fabrycznie czynnikiem R134a.
PYTANIE 2 ; DO JAKICH MODELI BĘDZIE POTRZEBNY ADAPTER HP/LP
Przykładowymi autami, które wymagają reduktora/adaptera HP/LP mogą być
Audi A4 B4 1994, Ford Fiesta 2007, Ford Galaxy 2009, Ford Transit 2009, Kia Ceed 2007, Nissan Qashqai 2015 i 2016, Mazda 2015, Mitsubishi Colt 2006, Renault Laguna 2, Renault Mégane 2, Renault Trafic 2, Renault Clio 2, Renault Espace 2, Renault Master 2, Renault Scenic 2, Renault Vel Satis 2.
Możliwość zakupu zestawu z adapterem , Sprawdź wielowariantowość !
INSTRUKCJA UŻYCIA ZESTAWU FREEZEECO 235g:
- W wężyku w zaworze z iglicą maksymalnie cofnij iglicę (kręcąc pokrętłem w lewo).
- Wkręć zawór na puszkę.
- Odpal silnik samochodu oraz klimatyzację (tryb obiegu zamkniętego, maksymalna moc, najniższa temperatura).
- Wąż z manometrem podłącz do zaworu niskiego ciśnienia w pojeździe i ustaw puszkę zaworem w dół.
- Zmierz ciśnienie w instalacji (zobacz sekcję z opisem manometru).
- Przekręć pokrętło w prawo, Iglica przesunie zawór zwrotny który umożliwi przepływ gazu.
- Zakończ ładowanie, gdy wskazówka na manometrze znajdzie się na zielonym obszarze, czyli pomiędzy 35 a 40 PSI.
- Odłącz przewód od instalacji w samochodzie i zakręć nakrętkę na przewód niskiego ciśnienia w pojeździe.
- Pozostaw samochód z odpalonym silnikiem i ustawieniami klimatyzacji jak w punkcie #3 przez kolejnych kilkanaście minut.
- Po około dwóch tygodniach powtórz punkt #5, czyli sprawdź ciśnienie w instalacji.