GALAKTA Gra Dylematy króla
Od zakończenia Ery Podziału, największe i najsilniejsze królestwo Ankist cieszy się wieloletnim okresem pokoju i prosperity pod panowaniem królewskiej dynastii, swymi korzeniami sięgającej samego legendarnego Pierwszego Władcy. Mimo pokoju skuteczne zarządzanie królestwem jest trudną i delikatną sztuką. Każda, nawet pozornie najbardziej błaha decyzja może mieć nieprzewidziany wpływ na dalsze losy krainy. A ciągłe stawanie przed trudnymi wyborami może stać się brzemieniem nie do udźwignięcia nawet dla wytrwałego monarchy.
Na szczęście, stojąc w obliczu niezliczonych dylematów, król zawsze może liczyć na wsparcie Rady, złożonej z przedstawicieli najznamienitszych szlacheckich rodów królestwa. Ale czy ich rady i podszepty są na pewno motywowane tylko dobrobytem krainy i prawdziwą troską o poddanych? Czy też dygnitarze ulegają ludzkim słabościom, korupcji, dbaniu o własne interesy lub rosnącemu apetytowi na władzę, doprowadzając tym samym Ankist do chaosu, ruiny i bratobójczej wojny
- Nr katalogowy: 06057
- Marka: Brak
- Rodzaj: Strategiczne i ekonomiczne
- Min. liczba graczy: 3
- Max. liczba graczy: 5
- Czas gry: 60 min
- Wersja językowa: Polska
- Wymagania wiekowe: 14 lat
- Płeć: Chłopcy,Dziewczynki
- Produkt na baterie: Nie
- Baterie w zestawie: Nie
- Zasilanie : Nie dotyczy
- Akcesoria w zestawie:
- Instrukcja
- 75 kopert
- 15 kart głosowanie (5 tak, 5 nie, 5 pas)
- 6 kart tajnych celów
- 12 zasłonek rodów
- 5 znaczników pozytywnych skutków
- 5 znaczników negatywnych skutków
- 1 znacznik równowagi
- 5 dwustronnych znaczników tendencji
- 1 mapa dwustronna
- 3 arkusze z tajemniczymi naklejkami (każdy z 4 tajemniczymi naklejkami)
- 1 kafelek przesłony
- 1 książeczka z naklejkami
- 72 żetony monet
- 65 żetonów władzy
- 5 znaczników wskaźników
- 12 znaczników wyników
- 1 żeton lidera
- 1 żeton arbitra
- 1 plansza królestwa