Witam Posiadam do zaoferowania najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy, wyprodukowany w oparciu o najnowszą technologie XTL, wykorzystujący unikalny na skale światową bezcynkowy pakiet dodatków uszlachetniających. Jest przeznaczony do najbardziej obciążonych silników diesla i benzynowych w samochodach osobowych. Zapewnia ekstremalną redukcję zużycia paliwa i idealny rozruch w niskich temperaturach. Zalecany szczególnie do jednostek napędowych produkcji japońskiej oraz amerykańskiej USA.Produkcja FUCHS EUROPE SCHMIERSTOFFE GMBH MANNHEIM - NIEMCY.
Opis:
FUCHS TITAN GT1 SAE 0W-20 jest jednym z najbardziej innowacyjnych olejów silnikowych na świecie. Wyjątkowa receptura łączy w sobie w pełni syntetyczną, estrową bazę olejową z bazą XTL oraz unikalną, bezcynkową technologię dodatków uszlachetniających firmy Fuchs. Technologia XTL zapewnia najwyższą ochronę w całym zakresie temperatur, od uruchomienia w najniższych temperaturach aż do maksymalnych temperatur pracy silnika. Unikalne właściwości smarne, charakterystyczne dla technologii XTL zapewniają znaczne korzyści w mocno obciążonych silnikach, szczególnie w najnowszych konstrukcjach poddanych tzw. downsizingowi lub w jednostkach z systemem start-stop. Technologia XTL zapewnia szybkie i pełne smarowanie silnika, co ma szczególne znaczenie podczas rozruchu. TITAN GT1 SAE 0W-20 dzięki ograniczeniu tarcia, zapewnia smarowanie silnika na najwyższym poziomie, tym samym minimalne zużycie. TITAN GT1 SAE 0W-20 zapewnia ograniczone zużycie paliwa, niższą emisję CO2 i zwiększenie mocy silnika.
Zastosowanie:
FUCHS TITAN GT1 SAE 0W-20 może być stosowany w silnikach benzynowych i diesla z systemami oczyszczania spalin takimi jak katalizatory, czy filtry cząstek stałych. Produkt może być również stosowany w wielu pojazdach produkcji azjatyckiej, w których wymagana jest klasyfikacja ACEA C2. TITAN GT1 SAE 0W-20 może być stosowany w silnikach diesla pod warunkiem stosowania oleju napędowego o niskiej zawartości siarki. TITAN GT1 SAE 0W-20 jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi, markowymi olejami silnikowymi, jednakże należy unikać domieszek olejów obcych, ponieważ mogą one niekorzystnie wpłynąć na parametry użytkowe produktu. Zalecamy pełną wymianę oleju przy przejściu na TITAN GT1 SAE 0W-20.
Zalety/korzyści:
- Znacznie krótszy czas cyrkulacji oleju przy uruchomieniu silnika w niskich temperaturach.- Dzięki zastosowaniu oleju bazowego w technologii XTL możliwe jest dalsze ograniczenie zużycia paliwa lub zwiększenie wydajności silnika.- Mniejsze zużycie oleju.- Zwiększona odporność na starzenie.- Chroni układy oczyszczania spalin.- Jest ekstremalnie odporny na ścinanie.- Może być stosowany na wydłużone okresy pomiędzy wymianami.- Jest odporny na pracę w najtrudniejszych warunkach.- Zapewnia najlepsze zabezpieczenie przeciwzużyciowe we wszystkich warunkach pracy.
Rekomendacje:
- ACEA C2- ACEA A5/B5- API SL- ILSAC GF-4
Więcej info 792 396 375