FUCHS Titan GT1 PRO C-3 5W-30 - 205L
Informacje od producenta
TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 to najwyższej jakości olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Innowacyjna technologia XTL® zapewnia najwyższą wydajność w pełnym zakresie temperatur roboczych od zimnego rozruchu do pracy w wysokiej temperatury. Wyjątkowe właściwości smarne technologii XTL® oferują znaczące korzyści w wysoko obciążonych silnikach, zwłaszcza w najnowszych silnikach po downsizizingu oraz z systemami Start-Stop lub bez. Silnikom o dużej mocy zapewnia niezawodne smarowanie oraz łatwiejszy i szybszy rozruch. Ze względu na technologię dodatków o niskiej zawartości SAPS (zmniejszona zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 chroni układy oczyszczania spalin i poprawia ich trwałość. TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 został opracowany do najnowszych wymagań w oparciu o wybrane oleje bazowe i najnowocześniejszą technologię dodatków uszlachetniających. Udowodniono, że technologia XTL® pozwala na niższe zużycie paliwa nawet w porównaniu z tą samą klasą lepkości SAE.
Zastosowanie
TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 nadaje się do pojazdów napędzanych benzyną, olejem napędowym lub gazem (LPG, CNG) oraz z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin. TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 może być stosowany w silnikach Diesla tylko, gdy używane jest paliwo o niskiej zawartości siarki. TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 idealnie nadaje się do pojazdów wielu azjatyckich i amerykańskich producentów, a także do wielu silników w samochodach hybrydowych. TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi markowymi olejami silnikowymi. Należy jednak unikać mieszania z innymi olejami silnikowymi, aby w pełni wykorzystać zalety produktu. Podczas konwersji na TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W30 zalecana jest całkowita wymiana oleju.
Korzyści
▪ Doskonałe parametry zimnego rozruchu i szybka cyrkulacja oleju w całym układzie smarowania w niskich temperaturach.
▪ Dzięki technologii XTL® jeszcze niższe zużycie paliwa, w porównaniu z olejami silnikowymi tej samej klasy lepkości
▪ Ekstremalne niskie zużycie oleju zapewnione przez technologię XTL®
▪ Chroni systemy oczyszczania spalin dzięki niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki (niski SAPS)
▪ Doskonała ochrona przed zużyciem, nawet przy wysokich obciążeniach
▪ Znacząco mniejsza ilość zanieczyszczeń w silniku i turbosprężarce
▪ Uniwersalne zastosowane do silników Diesla, benzynowych oraz zasilanych gazem, wielu producentów.
▪ Możliwość zastosowania w wybranych pojazdach hybrydowych, w zależności od wymagań OEM
Specyfikacje
- ACEA C3
- API SN
Dopuszczenia
- BMW LONGLIFE-04
- MB-APPROVAL 229.51
- PORSCHE C30
- VW 504 00/507 00