Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 110,00 zł
- ROZRUSZNIK FSO POLONEZ CARO ATU 1.5
- 119,99 zł z dostawą
- 179,00 zł
- MISKA OLEJOWA FSO POLONEZ 1.5
- 188,99 zł z dostawą
- 67,00 zł
- POLONEZ 1.5/1.6 CEWKA ZAPŁONOWA
- 76,99 zł z dostawą
Opis
Witam,
Na sprzedaż FSO Polonez 1,5 SLE.
Samochód z silnikiem AB 82 KM
Stan blacharki oceniam na 4+ jest kilka w Polsce w lepszym stanie - które albo nie jeździły wcale albo pracownicy FSO składali je dla siebie - nie malowali na rdzę. Jak powszechnie wiadomo większość aut gniła już na parkingu fabrycznym. ;-)
Samochód w 2010 roku przeszedł duży przegląd i został wyposażony w instalację gazową z butlą 65l, która leży w "schowku" za tylnymi siedzeniami - legalizacja do 2020r.
Zakres przeglądu 2010:
- założono nowe zwalniacze TRW komplet przód i tył (tarcze,klocki),
- wymieniono pompę paliwa oryginał POLMO
- wymienione amortyzatory KROSNO przód i tył,
- wymieniono pompę zwalniaczy i serwo na nowe oryginał,
- wymiana płynu zwalniaczy,
- wymieniono zestaw tulejek zwrotnicy prawa strona,
- konserwacja preparatem SIKA Sikaguard 6050.
- założono nowe opony FULDA ECOcontrol wszystkie rocznik 2010,
- nowe AKU ZAP.
W 2013 roku samochód przeszedł duży przegląd silnika:
- wymieniono jeden tłok na nowy fabryczny ( z czterech wybrany najgorszy wizualnie i wymieniony na nowy - miałem nowy w zapasie wymieniłem żeby ten nowy nie zginął ;p)
- głowica zrobiona (uszczelniacze, gniazda i zawory szlif planowanie pod nową uszczelkę)
- wymienione ułożyskowanie ślizgowe wałka rozrządu,
- wymienione pierścienie na starych było 50 procent zużycia - były nowe oryginał więc po co zostawiać stare,
- uszczelnienie wału przód tył - wymienione Corteco,
- pasek rozrządu wymieniony na Gates,
- nowe paski klinowe wspomaganie + alternator,
- wymienione filtry i olej 15W40 Lotos,
- wypłukana chłodnica + nowe Petrygo,
Z wyposażenia dodatkowego:
- Wspomaganie kierownicy ZF
- Kierownica skórzana trójramienna dedykowana Monte Carlo,
- bagażnik dachowy do trumny bądź rowerów stan bdb,
- radioodtwarzacz CD/MP3 Kenwood,
- kupione w Pewexie kolumny trójdrożne Triasun produkcji Tureckiej,
- centralny zamek z pilotem (trochę nie z epoki ale zawsze można go pod sklepem zamknąć z kluczyka - jak kto woli),
- instalacja CB antena, rozdzielacz 12V, kable plus uchwyt pod UNIDEN 520 XL - bez radia.
Samochód ubezpieczony do marca 2016, sprawny choć wyszedł przegląd w marcu 2015.
Auto w 2010 pokonało trasę do Istambułu jadąc w rajdzie ZŁOMBOL 2010.
Pomysł sprzedaży pojawił się po inwazji gryzoni zeszłej zimy - nie mam gdzie parkować, żeby go nie zjadły. Parkowany pod pokrowcem w suchej stodole na wsi.
Auto utrzymane w oryginale. Proszę Was o poważne podejście do tematu nie oddam byle komu i za darmo. Zapraszam!
Kontakt:
607 530 619 od 7:00 do 19:00.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.