Frytkownica Beztłuszczowa Air Fryer Wartmann z powłoką ceramiczną
Cena Regularna 899 zł
Cena Promocyjna 699 zł
Gotuj bez teflonu, gotuj bez plastiku!
Ceramiczna powłoka bez środków chemicznych.
Jedz bez mikroplastiku! Ceramiczna powłoka nieprzywierająca nie zawiera żadnych środków chemicznych. Dlatego ta frytownica WARTMANN:
- nie zawiera teflonu (PTFA), który jest stosowane w tradycyjnych produktach nieprzywierających powłoki.
- nie zawiera plastiku (BPA FREE).
Oszczędzaj energię!
Nie rozgrzewaj całego piekarnika.
Wartmann WM-2203 AF Airfryer służy nie tylko do robienia frytek. Z powodzeniem zastąpi piekarnik, kiedy potrzebujesz przygotować inne pieczone potrawy, np. rybę, grillowane warzywa czy zapiekaną owsiankę na śniadanie.
Pyszne posiłki w moment!
Chrupiące z zewnatrz, soczyste wewnątrz.
Dzięki mocy 1700 watów ta frytownica WARTMANN zapewnia chrupiące potrawy w zaledwie 15 minut lub mniej.
Kontrola nad kaloriami.
Frytownica WARTMANN posiada wbudowaną wagę kuchenną, która pomoże Ci jeść dokładnie tyle, ile trzeba!
Dotykowy panel sterowania.
Duży, elektroniczny i dotykowy panel sterowania z predefiniowanym menu pozwala szybko wybrać i uruchomić program.
Marka Wartmann otrzymała w tym roku tytuł KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2023
- Jego wyniki to rzeczywiste głosy konsumentów obdarzających swoim zaufaniem w toku ogólnopolskich badań konsumenckich poszczególne produkty, usługi i marki
- To już XII. edycja programu
- Organizatorem programu jest Redakcja Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną i to właśnie na łamach ekonomicznego dziennika nr 1 w Polsce przybliżane są sylwetki zwycięzców poszczególnych kategorii.
- Każde wydanie Dziennika Gazeta Prawna to blisko 200 tysięcy czytelników
BADANIA KONSUMENCKIE:
"W badaniu gromadzimy opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko identyfikujemy Liderów, ale też zbieramy wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo badanie nasze przynosi wiedzę o tym dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze. Wiemy również, jakie skojarzenia budzą, wśród konsumentów, marki brane pod uwagę w badaniu. Ogólna próba badania w roku 2023 to jak w roku ubiegłym to blisko 15 000 respondentów!!"