Przedmiotem aukcji jest amortyzator przedni Fox 40 Float FIT RC2 2015 + piston Ohlins.
Specyfikacja:
- 203 mm skoku
- powłoka Kashima
- sterówka 1-1/8”
- regulacje: szybka/wolna kompresja, powrót, ciśnienie sprężyny powietrznej, objętość komory przed przełożenie podkładek w komorze
- oś 20mm
- sterówka o długości 17,5cm z nabitą gwiazdką
- mocowanie hamulca PM203
- pod, koła 26” ale 27,5 przy oponie z mniejszym balonem też wchodzą jeżeli ktoś ma chęć
- odpowietrzniki dolnych goleni
- śrubka o trzymacza przewodu hamulcowego dłuższa, seryjna się gdzieś zagubiła
Modyfikacje:
- zamontowany Andreani Piston Kit powstały przy udziale firmy Ohlins poprawiający w znacznym stopniu działanie tłumika względem seryjnego setupu
- zielone uszczelki SKF zapewniające znacznie mniejsze opory w czasie pracy
Amortyzator został kupiony wraz z nowym rowerem w sierpniu 2016 roku (do okazania dowód zakupu). Piston Kit wraz z uszczelkami SKF zostały zamontowane w kwietniu 2017 z przeprowadzeniem pełnego serwisu olejami Ohlins przez BFG (dowód wykonania usługi do okazania). W tym roku przeprowadzono pełny serwis 25 kwietnia również z wykorzystaniem oleju Ohlins i pompy próżniowej (paragon również do okazania). Po tym serwisie amortyzator używany przez 3 dni.
Amortyzator jest w idealnym stanie technicznym. Mniej więcej, co 2 tygodnie, czyli co 4 dni jazdy w górach wykonywany był cykliczny serwis z użyciem oleju Fox Gold 20WT i smaru Sram Butter, żadnych trefnych zamienników. Wewnątrz nie posiada żadnej skazy. Powłoka Kashima jest w idealnym stanie. Golenie dolne posiadają zarysowania od normalnego użytkowania tj. przewożenia roweru na wyciągu czy plastikowego błotnika montowanego pod boosterem. Wszystkie gwinty sprawne, żadne gniazdo na klucz nie jest obrobione.
Sprzedaję tylko dlatego, że zmieniam rower. Gratis dorzucam błotniczek.
UWAGA: przed wysyłką w amortyzatorze zostanie wymieniony olej smarujący, nasączone zostaną gąbeczki, nałożony nowy smar na uszczelki i ciśnienie w komorze ustawione na 70psi. W takim stanie (czyli idealnym i gotowym do jazdy) zostanie wysłany amortyzator. Nałożenie nowego smaru oznacza, że przy pierwszych kilku ugięciach nadmiar może zostać przez amortyzator wyrzucony, co jest normalnym zjawiskiem, trzeba to wytrzeć i można jeździć. Jeżeli ktokolwiek ma wątpliwości w tym kontekście co do stanu uszczelek mogę pokazać zdjęcie goleni po 2 dniach jazdy w górach – brak wycieków.
Sprzęt jest do obejrzenia w Warszawie codziennie po 18-19.
Pokrywam koszt wysyłki, paczka będzie ubezpieczona i wysłana z usługą ekspres (gwarantowane 24h dostarczenia).
Proszę o kontakt poprzez „pytanie do sprzedającego” lub pod numerem tel. 737 888 295
Jeżeli masz swoją propozycję cenową i jesteś zdecydowany to napisz lub zadzwoń na pewno się dogadamy.