Fotel biurowy obrotowy Bene Filo
Bene definiuje biuro jako przestrzeń życiową i przekonująco realizuje to poprzez swoje koncepcje, produkty i usługi. Globalnie aktywna Grupa Bene ma swoją siedzibę i produkcję w Austrii.
Rozwój, projektowanie i produkcja, a także doradztwo i sprzedaż są zatem zjednoczone pod jednym austriackim dachem. Jako główny gracz rynkowy w Europie,
Bene oznacza innowacyjne koncepcje, inspirujące biura, a także wysoką jakość projektowania oraz opracowuje i produkuje niestandardowe rozwiązania dla wszystkich rozmiarów firm - od jednoosobowych firm, przez MŚP, po globalnie działające korporacje.
✅Poniżej opis oferowanego towaru:
- Producent: Bene Filo
- Model: Używany
- Stan: Tak
- Regulacja wysokości fotela: Nie
- Odchylanie do tyłu: Nie
- Ujemny kąt przechyłu: Nie
- Regulacja siły oporu oparcia: Nie
- Kółka: Używane twarde
- Podłokietniki: Stałe
- Rodzaj oparcia: Siatkowe
- Rodzaj siedziska: Tapicerowane
- Regulacja wysokości oparcia: Nie
- Regulacja odcinka lędżwiowego: Nie
- Wysuw siedziska: Nie
- Zagłówek: Nie
- Niestandardowe parametry: Fotel konferencyjny, rama z polerowanego aluminium
✅ Wielostopniowa kontrola jakości
Meble przeznaczone do sprzedaży wybieramy z należytą uwagą. Dzięki temu masz pewność, że zawsze są one w pełni funkcjonalne, a ich stan jest zgodny z opisem. Specjalny wieloetapowy proces kontroli jakości sprawia, że jesteśmy jednym z najpewniejszych źródeł zakupu używanych mebli.
➡️ Kontrola ogólna
Dokonujemy wstępnej oceny stanu mebli. Wyszczególniamy fotele kwalifikujące się do wymiany tapicerki oraz szafy do uzupełniania wyposażenia.
➡️ Kontrola techniczna
Realizujemy w dwóch sekwencjach działań: testowanie oraz konserwacja. Meble sprawdzamy pod kątem prawidłowego działania funkcji oraz przeprowadzamy profilaktyczną czynność serwisową.
➡️ Kontrola wizualna
Tapicerkę foteli pierzemy metodą ekstrakcyjną oraz czyścimy elementy plastikowe i metalowe środkiem odtłuszczającym. Trudno dostępne miejsca oczyszczamy sprężonym powietrzem.
➡️ Kontrola przed wydaniem
Na ostatnim etapie weryfikujemy zgodność wyposażenia, ponownie sprawdzamy stan techniczny i oceniamy stan wizualny.
✨ Zapraszam na pozostałe moje oferty ✨
Dlaczego fotele biurowe z Brastech?
Każde krzesło biurowe, które znajdziesz w naszej ofercie to produkt o wysokim stosunku jakości do ceny. Wizualnie prezentują się świetnie i nadal spełniają wszystkie oczekiwania związane z ergonomią, dzięki czemu świetnie nadają do wielogodzinnej pracy. Poznaj zalety zakupu krzeseł biurowych w Brastech:
✅ Dostawa w 24h
Dostarczymy wybrane przez Ciebie meble pod Twój adres domowy bądź do firmy na terenie całej Polski. Już nawet następnego dnia. Realizujemy wysyłki w każdy dzień roboczy. Krzesła zamówione do 12.00 są wysyłane tego samego dnia z planowaną dostawą w ciągu 1-2 dni roboczych.
✅ Kontrola jakości
Krzesła obrotowe przeznaczone do sprzedaży wybieramy z należytą uwagą. Specjalny wieloetapowy proces kontroli jakości (po dostawie i przed wysyłką) sprawia, że jesteśmy jednym z najpewniejszych źródeł zakupu używanych mebli.
✅ Oszczędność
Wyposażenie biura czy magazynu trwałymi, solidnymi i jakościowymi krzesłami nie musi już być dla Ciebie sporym obciążeniem budżetu. Modele używane, to tańsza alternatywa dla produktów sklepowych, zwłaszcza gdy wyposażasz dużą przestrzeń biurową lub magazynową.
✅ Natychmiastowa dostępność
Zamawiając krzesła w Brastech, będą one w Twoim biurze w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zmontowane i gotowe do używania.