PASEK WIELOKLINOWY DAYCO 6PK1975 -
- SAAB: 5340526
- NISSAN: 117201CA1C
- MOTORCRAFT: EJL1980
- LANCIA: 60630741, 60815414
- ALFA ROMEO: 60630741, 71753673
- FIAT: 60630741, 60815414, 71753673
- TOYOTA: 9091602308
- MAZDA: YF0915909, 1049578
- FORD: 1049578, 7064728, 94WF6C301E1A, 98BB6C301AA
- BOSCH: 1987947832, 9105261980
- Długość [mm]: 1975
- Indeks: DAY6PK1975
- Producent: DAYCO
- CARMODEL: Ford
- OPTIBELT: 1980PK6
- LUCAS DIESEL: KKB197
- SNR: CA6PK1975
- CONTITECH: 6K1965, 6PK1973, 6547114
- SKF: VKMV6PK1973, VKMV6PK1975
- GATES: 6PK1973, 6PK1980ES, 68443
- CADILLAC: 24441692
- KÜHLER SCHNEIDER: 061PV
- HUTCHINSON: 1975K6, 6K1962
- Ilość żeber: 6
- JEEP: 53010254
- QUINTON HAZELL: QBR61975
- MINTEX: 6PK1975
- FERODO: 1980PK6
Kod produktu: 9F615F_Ford
Wersje pojazdu
- FORD TRANSIT Nadwozie pełne (E_ _) benzyna 2.0 (EAL, EAS) 84 kW / 114 KM (1994.06 - 2000.03)
- FORD TRANSIT Autobus (E_ _) benzyna 2.0 (EBL, EBS, ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, ESL, EUS) 84 kW / 114 KM (1995.09 - 2000.03)
- FORD MONDEO II (BAP) benzyna 1.6 i 66 kW / 90 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II (BAP) benzyna 1.8 i 85 kW / 115 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II (BAP) benzyna 2.0 i 96 kW / 131 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II sedan (BFP) benzyna 1.6 i 66 kW / 90 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II sedan (BFP) benzyna 1.8 i 85 kW / 115 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II sedan (BFP) benzyna 2.0 i 96 kW / 131 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II kombi (BNP) benzyna 1.6 i 66 kW / 90 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II kombi (BNP) benzyna 1.8 i 85 kW / 115 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD MONDEO II kombi (BNP) benzyna 2.0 i 96 kW / 131 KM (1996.08 - 2000.09)
- FORD TRANSIT platforma / podwozie (E_ _) benzyna 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 84 kW / 114 KM (1994.08 - 2000.03)
- FORD COUGAR (EC_) benzyna 2.0 16V 96 kW / 131 KM (1998.08 - 2001.12)
- FORD FOCUS (DAW, DBW) benzyna 1.8 16V 85 kW / 115 KM (1998.10 - 2004.11)
- FORD FOCUS sedan (DFW) benzyna 1.8 16V 85 kW / 115 KM (1999.02 - 2004.11)
- FORD FOCUS kombi (DNW) benzyna 1.8 16V 85 kW / 115 KM (1999.02 - 2004.11)
- FORD FOCUS (DAW, DBW) benzyna 2.0 16V 96 kW / 131 KM (1998.10 - 2004.11)
- FORD FOCUS sedan (DFW) benzyna 2.0 16V 96 kW / 131 KM (1999.02 - 2004.11)
- FORD FOCUS kombi (DNW) benzyna 2.0 16V 96 kW / 131 KM (1999.02 - 2004.11)
- FORD MONDEO II (BAP) benzyna 1.6 i 16V 70 kW / 95 KM (1998.05 - 2000.09)
- FORD MONDEO II sedan (BFP) benzyna 1.6 i 16V 70 kW / 95 KM (1998.05 - 2000.09)
- FORD MONDEO II kombi (BNP) benzyna 1.6 i 16V 70 kW / 95 KM (1998.05 - 2000.09)
- FORD MAVERICK benzyna 2.0 16V 91 kW / 124 KM (2001.02 - )
- FORD TRANSIT Autobus (E_ _) Benzyna / gaz ziemny (CNG) 2.0 CNG 84 kW / 114 KM (1994.06 - 2000.03)
- FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) benzyna 1.8 16V 85 kW / 116 KM (2002.06 - 2013.12)
- FORD FOCUS kombi (DNW) Benzyna / gaz samochodowy (LPG) 1.8 BiFuel 82 kW / 111 KM (2003.02 - 2005.01)
- FORD TRANSIT TOURNEO benzyna 2.0 84 kW / 114 KM (1994.11 - 2000.12)
Pasek wielorowkowy jest udoskonaloną wersją paska klinowego. Służy do napędu osprzętu silnika w tym pompy cieczy chłodzącej, pompy układu wspomagania, alternatora czy sprężarki klimatyzacji
Paski zużywają się w trakcie użytkowania, elementy gumowe ulegają ścieraniu, a sama guma może kruszeć i się starzeć. Na zużycie paska wpływ mają także źle ustawione albo zużyte koła pasowe. Pasek zużywa się szybciej, jeśli źle pracuje jego napinacz, powodując zbyt małe albo zbyt duże napięcie paska
Z czasem pasek ulega również rozciągnięciu, co objawia się charakterystycznymi piskami oraz wibracjami. Innymi objawami zużycia paska wielorowkowego może być pogorszenie ładowania akumulatora lub obniżenie sprawności pracy klimatyzacji. Jeśli pasek ulegnie zerwaniu, może dojść do poważnej usterki silnika, uniemożliwiając dalszą jazdę
Światowy potentat w produkcji pasków rozrządu, zestawów rozrządu, pasków klinowych i przewodów gumowych dla samochodów wszystkich marek