Ford Mondeo MK3 po liftingu, 2004, TDCI 2.0 16V - świetnie wyposażony!
Auto kupione kilka lat temu, sprowadzone z Hiszpanii jako Ghia, bezwypadkowe, 6 biegowe, potem użytkowane w Polsce.
Auto jak na rocznik w rewelacyjnym stanie. Bardzo dbałem o auto.
Przebieg oryginalny, nigdy nie cofany bo po co. Jeżdżone po średnio 30 km dziennie + wyjazd wakacyjny nad morze, garażowane przez większość czasu, ostatni rok używane przez kilka dni tylko z powodu zakupienia nowego samochodu, a ten tylko co parę tygodni używany by podładować akumulator. Akumulator w miarę nowy palki w zimie bez problemu.
Komplet kół lato/zima - jedne letnie na aluminiowych bardzo ładnych felgach (dokupowane), drugie na zimę na stalowych felgach by wystarczyło przełożyć.
Olej stosowany firmowy , ostatnimi czasy oryginalny Ford, paliwo stosowane najczęściej to lepsze, z lepszych stacji benzynowych.
Pali dość mało, jak na tak duże auto, teraz mam nowe benzynowe auto i jestem zaskoczony tym, że muszę na stacje przyjeżdżać tak często, a pomimo kosztów i najbogatszego wyposażenia, nowe auto nie ma wszystkich takich funkcji jak starsze, np podgrzewana szyba, czy inne funkcje gorzej rozwiązane niż w Fordzie.
Po sprawdzeniu w użytkowaniu okazało się, że to jednak inna wersja niż Ghia, ale bardzo dobrze wyposażona - Auto posiada wszystko to co potrzebne było w tamtym okresie czasu, a pozbawione wg. mnie mało funkcjonalnych światełek i ozdóbek jak w prawdziwym Ghia.
Sterowanie radiem przy kierownicy.
Klimatronik (automatyczna klimatyzacja - ustawianie por zadanej temperatury wewnątrz)
Spryskiwacze reflektorów.
Światła przeciwmgielne przód i tył
Podgrzewana szyba przednia i tylna ( bardzo w zimie przydatna rzecz, oraz do odparowania szyby )
- Poduszka kierowcy z podwójnym zakresem działania
- Poduszka pasażera z podwójnym zakresem działania
- Poduszki boczne kierowcy i pasażera
- ABS (z EBD i EBA)
- światła przeciwmgielne
- klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury
- podgrzewana przednia szyba i dysze spryskiwaczy
- wspomaganie kierownicy
- kolumna kierownicy z regulacją odległości i pochyleniem
- elektryczne sterowanie szyb drzwi przednich
- elektrycznie podgrzewane i sterowane lusterka zewnętrzne
- elektryczna regulacja wysokości fotela kierowcy
- ręczna regulacja odcinka lędźwiowego fotela kierowcy
- oparcie tylnej kanapy - kładzione i dzielone w proporcji 70/30
- środkowy podłokietnik przednich foteli
- obręcze kół stalowe 16", opony 205/55/16
- immobiliser PATS
- zdalnie sterowany centralny zamek z podwójnym ryglowaniem i układem zamykania całkowitego
- maska silnika zamykana na kluczyk
- radioodtwarzacz płyt kompaktowych ICE 6000 ze zdalnym sterowaniem
Podczas kilkuletniego użytkowania auta nie miałem wypadku, ale miałem 2 drobne stłuczki (przód i tył), gdzie naprawy były robione w autoryzowanym serwisie PGD, gdzie wymieniają części na fabrycznie nowe i oryginalne bez względu na koszty a lakier jest dawany oryginalny. Po takich drobnych reparacjach auto wygląda jak nowe.
Auto posiada normalne ślady używania, nie ma żadnej rdzy, jest w każdej chwili gotowe do jazdy.
Auto jest naprawdę w dobrym stanie i żal mi się go pozbywać, ale nie potrzebne mi dwóch aut.
Gratis dodaje też zestaw głośnomówiący francuskiej firmy PARROT - rewelacyjny zestaw z prawdziwego zdarzenia podpięty do radia Ford, bez porównania do tych nie podpinanych do instalacji.
Komplet kół zima / lato z felgami alu i stal