Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 96,40 zł
- Ford Focus Wybierak skrzyni biegów 2.0 TDCi Diesel 100kW (136 HP) 2007
- 116,40 zł z dostawą
- 459,33 zł
- Ford Focus Sprzęgło / Komplet 2.0 ST Benzyna 184kW (250 HP) CV61-6477-BB
- 499,33 zł z dostawą
Ford Focus 2.0 Turbo 360 koni/500 Nm (RS ST ST170) (3304717840)
Opis
Sprzedam Forda Focusa 2.0 Turbo, jest to jeden z dwóch najmocniejszych i najszybszych Fordów Focus’ów MK1 jeżdżących po Polskich drogach, drugi najmocniejszy też jest w moich rękach. Auto zostało kompleksowo przygotowane przez firmę PromotoR. Bardzo doinwestowane, brak jakiegokolwiek oszczędzania, wszystkie części kupowane nowe, większość została sprowadzana z Anglii lub USA. Auto obecnie legitymuje się mocą 360 koni i 500 Nm (przy doładowaniu 1.2 bara). Oczywiście w każdej chwili można zwiększyć moc do 400 koni za pomocą samego strojenia.
Auto w bardzo dobrym stanie, wszystkie elementy eksploatacyjne wymienianie na bieżąco. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Wszystko sprawne, nic nie stuka nie puka, w środku gabinet jak to mawia handlarz Mietek :). Auto pochodzi z Polskiego salonu, jest bezwypadkowe/bezstłuczkowe, garażowane, nie używane w zimie, nie używane w sporcie ani nie jeżdżone po torze, nie katowane. Samochód jest bardzo dobrze wyposażony. Posiada 4 poduszki pp, ABS, klimatyzację, ksenonowe reflektory, sportowe skórzane fotele, elektrykę szyb i lusterek oraz podgrzewaną przednią szybę. Radio CD, 8 głosników. Auto jest niesamowicie szybkie, waży tylko 1280 kg. Dzięki zmodyfikowanej skrzyni biegów może się rozpędzić do 300 km/h. O dobrą trakcję dba zamontowana w skrzyni szpera, a o bezpieczeństwo 4-tłoczkowe hamulce Brembo. Zawieszenie posiada regulacje twardości. W środku auta jest bardzo cicho, za to na zewnątrz układ wydechowy Milltek sieje pogrom.
Oryginalny przebieg 81 tyś. km. Cena: 31 500 pln (do negocjacji) Więcej informacji pod tel: 501-055-203
Nie odpowiadam na SMS’y. Tylko poważne propozycje. Osobą chcącym się tylko przejechać z góry dziękuję. Do obejrzenia w Warszawie.
Silnik: - obróbka głowicy (PromotoR) - regulowane koła rozrządu (sprowadzone z USA) - kute tłoki oraz korbowody (USA) - turbosprężarka Garrett GT2871R (kupiona nowa w Moto Remo) - wydajniejsze wtryskiwacze 630 cc - BOV Bailey (sprowadzony z UK – pumaspeed.co.uk) - uszczelka pod głowicę Cometic (2mm grubości, 5-cio elementowa) - śruby głowicy ARP (USA) - większa przepustnica CFM 65 mm (pumaspeed.co.uk) - mniejsze kółko od pompy wody (pumaspeed.co.uk) - kolektor wydechowy Racing Concept (pumaspeed.co.uk) - downpipe/decat Milltek 3” (pumaspeed.co.uk) - cat-back Milltek 2,75” (pumaspeed.co.uk)
Elektronika: - komputer sterujący pracą silnika: standalone AEM EMS (PromotoR) - MAP Sensor 3 barowy - sonda szerokopasmowa + szereg innych czujników dla AEM’a m.in.: czujnik stukowy, temp. wody, oleju, powietrza w dolocie. itd. - wydajna pompa paliwa dedykowana do Focusa (pumaspeed.co.uk)
Chłodzenie: - chłodnica oleju Mocal - 16 rzędowa - cienkie wentylatory Spal - 2 szt. - bardzo wydajny IC z gęstym rdzeniem
Skrzynia: - sprzęgło Sachs Race Engineering (tarcza/docisk) (european-parts.net) - łożysko docisku AP Racing (pumaspeed.co.uk) - LSD Ford Racing 2-way Torsen (sprowadzony z USA) - głównie przełożenie w skrzyni od diesla 3.54 (na 5 biegu przy 3 tyś. obr. jest 140 km/h)
Wygłąd:
- carbonowa lekka maska pomalowana pod kolor - wyloty na masce z Focusa RS MK2 - przedni zderzak Focus RS - przednie błotniki z laminatu Focus RS (sprowadzone z UK) - felgi ATS DTM 18” - dokładka zderzaka - przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami (oryginalne) - tylne światło stopu led
Zawieszenie: - amortyzatory Kayaba AGX z regulacją twardości - sprężyny Eibach Pro Kit - grubsze stabilizatory Eibach - poliuretany w całym zawieszeniu Energy Suspension (sprowadzone z USA) - wzmacniana poduszka skrzyni biegów (poliuretan)
Hamulce: - przód: tarcza 324 mm (od Focusa RS), zaciski Bremo 4-tłoczkowe - tył: tarcza 280 mm - klocki DS 2500
Wnętrze: - poflokowana deska rozdzielcza, podsufitka, tunel środkowy oraz wszystkie słupki - przednie fotele skórzane od Audi w wersji S-line - tylna kanapa Recaro, skóra perforowana - kierownica obszyta alcantarą - wskaźniki pokazujące doładowanie oraz temp. oleju - short shifter
|
|
|
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.