Do sprzedania Ford Explorer MK1 1993 V6 OHV z instalacją gazową. Świeży przegląd, do 6.07.2019, ubezpieczenie do 26.04.2019, nowy zbiornik lpg założony w zeszłym roku. Porządek w papierach, zarejestrowany na mnie, nie ma sterty umów z poprzednimi właścicielami. Lpg i hak wbite w dowód. Jeździ się nim genialnie, z dużą przyjemnością, zrobiłem kilka dłuższych tras po Polsce. Byłem kilka razy w błocie w okolicach Warszawy, ale bez wielkiego męczenia off-road. Skrzynia w porządku, nie szarpie, nie przeciąga. Napęd 4x4 działa bez problemu. Podniesiony 2,5 cala. Z przodu długie sprężyny plus amortyzatory Old Man Emu, poliuretanowe tuleje wahaczy, tył resor i oryginalne amortyzatory. Elektryczne krzesła, lusterka, szyby, centralny działa. Sprzedaję, ponieważ życie jest krótkie, a ciekawych samochodów bardzo dużo.
W ciągu ostatniego roku wymienione:
- akumulator
- przewody zapłonowe oraz świece
- olej silnikowy
- oleje w mostach
- piasto-tarcze oraz klocki przód
- łożyska przód
- pompa wody
- butla lpg
Wymienione przez poprzedniego właściciela:
- chłodnica wody na miedzianą
- dwie chłodnice oleju plus wentylator elektryczny
- przewody układu hamulcowego
- alternator
- tylny most od MK2 (z LSD i tarczowymi hamulcami)
- sprzęgiełka manualne Warn
Butla jest pod samochodem, więc w bagażniku masa miejsca. Po złożeniu tylnej kanapy wrzucam materac z łóżka i śpię jak w domu.
Wady:
- niesprawna klimatyzacja (taka była i nie sprawdzałem tematu)
- do wymiany czujnik ABS prawe przednie koło
- małe wycieki oleju z uszczelniacza wału i pokrywy
- przydałoby się wymienić dolot
- luzy na krzyżakach w przedniej osi
- tarcze klocki tył
- blacha była robiona kilka lat temu. Obecnie jest bez tragedii, ale nie powiem, że nie ma rdzy.
Do zobaczenia w Warszawie. Sprzedaję bez halogenów. Kontakt 609 109 308.