Kupiony w USA jako bezwypadkowy od firmy ubezpieczeniowej (Plymouth Rock Assurance Corp.) z minimalnym przebiegiem 19612 tys mil (31562 km) W kwietniu 2019r. zarejestrowany w Polsce. Sprowadzony na własne potrzeby, obecny przebieg 51 tys km.
Idealny samochód do rozpoczęcia przygody z samochodem elektrycznym. Ford posiada 2 litrowy 140 konny silnik benzynowy, który współpracuje z 50 konnym silnikiem elektrycznym. Pojemności baterii brutto 7,7kWh netto 5,5kWh.
Zadbany, bardzo dobrze wyposażony, ekonomiczny, właściciel niepalący. Nie wymagający wkładu finansowego. Faktura Vat-marża. Zdjęcia z USA dostępne są po wpisaniu vinu w wyszukiwarce google
https://www.google.com/search?q=1fadp5cu4dl524609&tbm=isch&ved=2ahUKEwjQsdvOw7joAhUDKRQKHUB_CuIQ2-cCegQIABAA&oq=1fadp5cu4dl524609&gs_l=img.12...0.0..136518...0.0..0.0.0.......0......gws-wiz-img.pDX5aXQqlks&ei=_9N8XpC2JIPSUMD-qZAO&rlz=1C1GCEA_enPL838PL838
Pełna dokumentacja. Możliwość sprawdzenia auta w dowolnym serwisie forda.
Ford C-max z napędem hybrydowym plug-in (elektrycznym i spalinowym).
Ładowany z gniazdka domowego 230V (umożliwia do 40km jazdę w trybie wyłącznie elektrycznym z prędkościami do 130km/godz)
Przy większych prędkościach przechodzi w tryb hybrydowy odzyskując energię podczas hamowania samochodu.
Pełne naładowanie baterii z gniazda sieci 230V trwa ok 2 godz ładowarka 16A (koszt przejechania 30-40 km w trybie elektrycznym wynosi ok 3 zł), ładowarką oryginalną amerykańską 10A (z użyciem transformatora na 110V) trwa ok 4,5h
Maksymalna odległość jaką udało się przejechać na silniku elektrycznym to 44 km (lato, bez klimatyzacji, trasa podmiejska -)
W trybie hybrydowym w mieście spalanie na poziomie 4,5 l/100km w trasie w tym samym trybie ok 6 l/100km
Maksymalny zasięg do osiągnięcia w trasie przy pełnym naładowaniu akumulatorów i pełnym baku to dystans ok 900 km.
Warianty ceny 42.000 netto plus 23% VAT, 49.000 brutto (Vat maża)
Kontakt do właściciela 533-833-833 Albert