FLUIDOL ŚRODEK DO KONSERWACJI PROFILI ZAMKNIĘTYCH BITEX 10L
FLUIDOL MLP
Uniwersalny preparat antykorozyjny na bazie wosku i parafin z dodatkiem inhibitorów korozji.
Wtryskiwany do przestrzeni zamkniętych po odparowaniu rozpuszczalnika pozostawia powłokę, która:
- zabezpiecza powierzchnie wewnętrzne blach nadwozi w przekrojach zamkniętych, chroni metal przed działaniem wilgoci i czynników atmosferycznych w miejscach uszkodzeń powłoki malarskiej, np. w czasie montażu, przypaleniu powłoki w miejscach spawania, zgrzewania itp.
- penetruje szczeliny pomiędzy przylegającymi do siebie powierzchniami blach, w których zatrzymuje się wilgoć - miejsca najbardziej narażone na korozje.
- rozpuszczalnik zawarty w mieszaninie nie działa niekorzystnie na zabezpieczane powierzchnie.
ZASTOSOWANIE
Doskonała ochrona przestrzeni zamkniętych, np. drzwi, progów, słupków drzwiowych, kesonów wzmacniających itp.
Wykorzystywany do zabezpieczenia statków, samochodów, maszyn rolniczych i budowlanych.
FLUIDOL MLP pod pistolet jest antykorozyjnym środkiem do ochrony profili i przestrzeni zamkniętych nadwozi samochodów osobowych, dostawczych oraz autobusów w czasie ich eksploatacji. Preparat stosowany do konserwacji powierzchni zamkniętych nadwozi samochodowych wykazuje:
- dobre właściwości pełzające i penetrujące w głąb szczelin i miejsc łączenia blach
- zdolności powypierania wilgoci z powierzchni podłoża metalicznego i pomalowanego
- dobre właściwości antykorozyjne w stosunku do metalu,
- odporność na emulgowanie i spłukiwanie wodą
- rozpuszczalnik zawarty w preparacie nie wywiera niekorzystnego działania na powłoki gruntowe.
TECHNOLOGIA NAKŁADANIA:
Zabezpieczana powierzchnia powinna być sucha i czysta (konieczne jest usuniecie tzw. luźnej rdzy, brudu i innych zanieczyszczeń) oraz powinna mieć w procesie aplikacji temperaturę 15-30°C.
Mieszaninę wtryskiwać do przestrzeni zamkniętych przy użyciu specjalnych aparatów natryskowych wyposażonych w odpowiednie końcówki - dysze dające pożądany kształt i intensywność strumienia.
Do wtryskiwania wykorzystuje się otwory technologiczne w nadwoziu, a ponadto wywierca się otwory dodatkowe wg specjalnie opracowanych dla każdego typu pojazdów schematów usytuowania miejsc podlegających konserwacji.
W trakcie aplikacji środek można usunąć benzyną lakową i innymi podobnymi rozpuszczalnikami organicznymi.
Nie należy stosować rozpuszczalników agresywnych, oddziałujących szkodliwie na powłoki lakierowane.
Nie zaleca się stosowania innych dodatkowych środków ochrony czasowej, może to powodować zmiany właściwości powłoki ochronnej