Rama
- wykonana ze stali wysokogatunkowej Q-ST
- podwyższona trzykrotnie wytrzymałość na zginanie
- stal produkowana przez KRUPP AUSTRIA wyłącznie dla firmy FLIEGL
Podwozie
- 3 OSIE SAF
- hamulce Tarczowe – Duża Tarcza
- obciążenie techniczne 9000kg/oś
- PIERWSZA OŚ PODNOSZONA AUTOMATYCZNIE
- zawieszenie pneumatyczne na 6 miechach powietrznych
- płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim
- zawór podnoszenia i opuszczania platformy (H/S)
- dwuzakresowe nogi podporowe
- zderzak tylny ocynkowany,
- 2 kliny z mocowaniem
- nadkola pełne 6szt., na ostatniej osi chlapacze
- 6 kół 385 / 65 R 22,5, felgi stalowe
- WINDA NA KOŁO ZAPASOWE SZT. 1
Układ hamulcowy
- zgodny z ECE
- hamulec roboczy – pneumatyczny
- dwuprzewodowy z automatycznym korektorem hamowania ALB
- system anty-poślizgowy EBS HALDEX III GENERACJI
- system stabilizacji toru jazdy RSS
- hamulec parkingowy automatyczny
Skrzynia ładunkowa
- 8 x kłonica Aluminiowa Ecco Alu z regulacją wysokości, wysokośc kłonicy 2 300 mm
- ściana przednia stalowa, w pełni ażurowa o wysokości H= 2 300
- zaczepy do pasów spinających ładunek – 10 par
- schowek wewnętrzny wmontowany w podłogę
Lakierowanie
- RAMA LAKIEROWANA – KOLOR ciemny Grafit
Instal. elektryczna
- 24 V zgodna z przepisami ECG
- światła tylne zespolone
- oświetlenie tablicy rejestracyjnej
- oświetlenie boczne, światła obrysowe
- tablice odblaskowe
- na ścianie przedniej gniazda przyłączeniowe 2x7 pin i 1 x 15 pin
waga naczepy: 4 700 kg (bez kłonic)