Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
Autor: Radosław Kamysz
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2015
ISBN: 978-83-283-1130-5
Format: 168x237
Stron: 608
99,00 zł >> 29,90 zł
WERSJA CYFROWA: EBOOK
Formaty: PDF, EPUB, MOBI
Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika. Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D -- oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę "Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw" . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
- Wybór, pobieranie i instalacja właściwej biblioteki 3D dla technologii Flash
- Podstawowe komponenty biblioteki Away3D i budowanie aplikacji za jej pomocą
- Używanie materiałów i korzystanie z różnych rodzajów świateł
- Tworzenie, importowanie i stosowanie modeli oraz animacji 3D w aplikacjach Flash
- Zapewnianie interakcji aplikacji z użytkownikiem i obsługa urządzeń wejściowych
- Definiowanie kamer z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby oraz ich używanie
- Obsługa dźwięku i elementów tekstowych
-------
UWAGA :: EBOOK DOSTARCZANY JEST W POSTACI CYFROWEJ. PLIKI POBIERZESZ TYLKO I WYŁĄCZNIE Z BIBLIOTEKI NA KONCIE ALLEGRO (WYMAGANA PRZEGLĄDARKA WWW). EBOOKA NIE DOSTARCZAMY MAILEM.
Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj również, że aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków i nie daje możliwości pobierania ebooków. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Dostępne formaty ebooka są podane w opisie tytułu.
Aby pobrać ebooka zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do zakładki "moje konto", następnie "moje zakupy", tam znajdziesz zakładkę "Ebooki" i "Moja półka". Ebook będzie dostępny w momencie zatwierdzenia płatności przez nasz system.
Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.