PRZEDMIOTEM OFERTY JEST KOD DOSTĘPOWY DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ (EBOOK)
KSIĄŻKA JEST DOSTĘPNA NA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMIE. KSIĄŻKA NIE JEST W POSTACI PLIKU.
<div align="center"><h4><b>Trening czyni mistrza -- poznaj mo?liwo?ci programu Flash CS3 z pomocš swojego osobistego instruktora</div></h4></b><ul><li>Jak tworzy? i przekszta?ca? grafik?, aby wykorzysta? jš do animacji?</li><li>Jak rozmie?ci? animacje na wielu warstwach?</li><li>Jak dodawa? d?wi?k do filmu?</li></ul><p>Flash CS3 Professional jest najbardziej zaawansowanym ?rodowiskiem do tworzenia rozbudowanych i interaktywnych filmów na potrzeby stron WWW. Je?li kiedykolwiek pomy?la?e? o stworzeniu cho?by najprostszej animacji, teraz nadszed? w?a?ciwy moment. Flash CS3 oferuje Ci bowiem przemy?lany zestaw narz?dzi rysowniczych, a w nim zaprojektowane od nowa narz?dzie Pióro, teraz ?atwiejsze w obs?udze i bardziej elastyczne. Dzi?ki tej zmianie praca w programie sta?a si? znacznie prostsza, a przy tym bardziej profesjonalna. Ponadto masz teraz do dyspozycji swojego osobistego multimedialnego trenera, z którym nauka tego programu b?dzie przyjemna i naprawd? szybka! </p><p>Oto Twój indywidualny kurs -- "Flash CS3 PL. Multimedialny trener". Dzi?ki jego pomocy nauk? mo?esz dostosowa? do swoich wymaga? i mo?liwo?ci. Twój osobisty instruktor poprowadzi Ci? przez kolejne lekcje, a Ty z ?atwo?ciš zdob?dziesz nowe umiej?tno?ci i opanujesz fascynujšce mo?liwo?ci Flasha. Szczegó?owe instrukcje, przygotowane przez profesjonalistów, pozwolš Ci bez trudu wykonywa? wszystkie ?wiczenia. Korzystajšc z ksiš?ki oraz do?šczonych do niej materia?ów wideo, nauczysz si? ASK_FOR_LINK_2. pos?ugiwa? narz?dziami rysowniczymi, tworzy? i modyfikowa? grafik?, przygotowywa? pliki d?wi?kowe i -- co najwa?niejsze -- wykorzysta? to wszystko do stworzenia w?asnej, profesjonalnej animacji. </p><ul><li>Nowo?ci w programie Adobe Flash CS3</li><li>Praca z narz?dziami rysowniczymi</li><li>Modyfikowanie i przekszta?canie grafiki</li><li>Symbole i biblioteka</li><li>Tworzenie animacji</li><li>Personalizowanie Flasha</li><li>Praca z importowanymi plikami</li><li>Podstawy j?zyka ActionScript</li><li>Tworzenie symboli przycisków</li><li>Dodawanie d?wi?ku do filmów</li><li>Publikowanie filmu Flasha</li></ul><div align="center"><h4><b>Ujarzmij fascynujšce mo?liwo?ci Flasha CS3,trenujšc u boku osobistego, multimedialnego trenera!</div></h4></b>
- Autorzy: Gerantabee, Fred Team, AGI Creative
- Wydawnictwo: O'Reilly Media, Inc.
- Data wydania:
- Wydanie: 1
- Liczba stron: 456
- Forma publikacji: PDF (online)
- Język publikacji: polski
- ISBN: 9781457173509
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU. Drukowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron. Kopiowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron.
- Spis treści
- Wstęp
- Seria „Multimedialny trener”
- Warunki wstępne
- Wymagania systemowe
- Wymagania systemowe dla programu Adobe Flash CS3 Professional
- Uruchamianie programu Adobe Flash CS3 Professional
- Czcionki
- Przywracanie domyślnej przestrzeni roboczej Flasha
- Kopiowanie plików z lekcjami
- Filmy instruktażowe
- Przygotowania do oglądania filmów
- Odtwarzanie filmów instruktażowych
- Dodatkowe źródła wiedzy
- Obrazy i animacje wykorzystane w książce
- Lekcja 1. Co nowego w programie Adobe Flash CS3?
- Przygotowania do lekcji
- Usprawnione narzędzia rysownicze
- Kopiowanie i wklejanie ruchu
- Kopiowanie i wklejanie ruchu jako skryptu ActionScript ASK_FOR_LINK_2
- Nowe możliwości importowania z programów Illustrator i Photoshop
- Większe możliwości importowania i eksportowania filmw wideo
- Język ActionScript ASK_FOR_LINK_2 i Flash Player 9
- Program Adobe Device Central
- Wspólny interfejs pakietu Adobe Creative Suite 3
- Do dzieła!
- Lekcja 2. Szybki start we Flashu CS3
- Przygotowania do lekcji
- Czym jest Flash?
- Odtwarzacz Flash Player
- Typy plików Flasha
- Tworzenie nowego dokumentu
- Ustawianie właściwości nowego dokumentu
- Zapisywanie dokumentu Flasha
- Otwieranie dokumentów
- Przestrzeń robocza Flasha
- Stół montażowy i obszar roboczy
- Panel Narzędzia
- Panel Inspektor właściwości
- Panele i grupy paneli
- Oś czasu
- Posługiwanie się narzędziami Flasha
- Korzystanie z narzędzi zaznaczania i rysowniczych
- Korzystanie z narzędzi związanych z kolorami i gradientami
- Tworzenie animacji
- Kopiowanie i wklejanie ruchu
- Korzystanie z pomocy
- Fora internetowe
- Co dalej?
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 3. Praca z narzędziami rysowniczymi
- Przygotowania do lekcji
- Rysowanie we Flashu
- Korzystanie z trybu scalania
- Otwieranie gotowego pliku
- Rysowanie kształtów
- Usuwanie zbędnych obrysów
- Korzystanie z narzędzia Owal pierwotny
- Klonowanie kształtu
- Zamiana rysunku na symbol
- Tworzenie automatycznej animacji ruchu
- Korzystanie z trybu rysowania obiektów
- Narzędzie Gwiazda-Wielokąt
- Rysowanie prostokątnych kształtów
- Zmiana kolejności wyświetlania obiektów
- Edytowanie obiektu rysunkowego
- Umieszczanie tekstu
- Dodawanie obrysu do tekstu
- Różnice między grafiką wektorową a rastrową
- Tworzenie grafii na bazie zaimportowanego obrazu
- Importowanie grafii rastrowej
- Rysowanie za pomocą narzędzi Ołówek, Linia i Pióro
- Korzystanie z narzędzia Ołówek
- Dostosowywanie ustawień rysowania
- Korzystanie z narzędzia Linia
- Korzystanie z narzędzia Pióro
- Ćwiczenia z krzywymi
- Tworzenie krzywych za pomocą narzędzia Pióro
- Tworzenie krzywych z wierzchołkami
- Rysowanie żaglówki
- Tworzenie kształtów żagla
- Definiwanie własnych kolorów
- Wypełnianie kształtów kolorem
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 4. Modyfiowanie i przekształcanie grafii
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Grupowanie i układanie elementów graficznych
- Grupowanie i rozdzielanie grup
- Układanie zgrupowanych elementów
- Przekształcanie grafiki
- Narzędzie Przekształcenie swobodne
- Podmenu Przekształć
- Panel Przekształć
- Modyfikowanie koloru wypełnienia i obrysu
- Praca z gradientami
- Przekształcanie gradientów
- Tworzenie złożonych gradientów
- Modyfikowanie kolorów gradientu
- Dodawanie i modyfikowanie stylów oraz kolorów obrysu
- Pobieranie kolorów i stylów za pomocą narzędzia Kroplomierz
- Ujednolicanie kolorów i stylów grafiki oraz tekstu
- Zaawansowane zaznaczanie
- Narzędzie Lasso
- Ostatnie poprawki
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 5. Symbole i biblioteka
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Czym są symbole?
- Rzut oka na panel Biblioteka
- Tworzenie symboli
- Konwertowanie grafiki na symbol
- Tworzenie pustych symboli
- Tworzenie ilustracji z wykorzystaniem instancji
- Rozmieszczanie i przyciąganie instancji symboli
- Edytowanie i powielanie symboli
- Edytowanie symboli w panelu Biblioteka
- Edytowanie symboli bezpośrednio na stole montażowym
- Modyfiowanie pojedynczych instancji symbolu
- Modyfiowanie koloru instancji
- Urozmaicanie tła
- Powielanie symboli
- Dodawanie do banera grafiki i tekstu
- Zamiana symboli
- Zarządzanie biblioteką
- Umieszczanie symboli w folderach
- Polecenie Przenieś do nowego folderu
- Usuwanie elementów z biblioteki
- Wybór widoku biblioteki
- Podsumowanie
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 6. Tworzenie prostych animacji
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Rzut oka na oś czasu
- Importowanie biblioteki
- Tworzenie animacji poklatkowej
- Dostosowywanie panelu Oś czasu
- Pierwszy krok animacji umieszczanie elementów
- Zwykłe klatki i klatki kluczowe
- Klatki kluczowe
- Zmiana dynamiki i obrót
- Polecenie Testuj film
- Animacja poklatkowa kontra automatyczna
- Synchronizacja i tryb przenikania
- Łączenie automatycznej animacji z animacją poklatkową
- Przekształcanie grafiki
- Usprawnianie pracy
- Linie prowadzące ruch
- Ostatnie etapy animacji
- Kończenie animacji ludzika
- Logo dogania ludzika
- Animowanie koloru
- Animowanie tekstu
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 7. Zaawansowane animacje
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Tworzenie automatycznych animacji kształtu
- Poprawianie animacji za pomocą punktów zmiany kształtu
- Umieszczanie punktów zmiany kształtu
- Rozmieszczanie animacji na wielu warstwach
- Wiele warstw dla wielu ryb
- Dodawanie rysunku oczu
- Zmiana kolejności warstw
- Wyświetlanie warstw jako konturów
- Porządkowanie warstw za pomocą folderów
- Edytowanie wielu klatek na raz
- Tworzenie masek
- Tworzenie animowanych masek
- Kopiowanie i wklejanie animacji
- Polecenie Wklej ruch specjalnie
- Przemieszczanie, rozszerzanie i odwracanie animacji
- Zwiększanie długości animacji
- Kopiowanie i odwracanie animacji
- Podsumowanie
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 8. Personalizowanie Flasha
- Przygotowania do lekcji
- Personalizowanie układu przestrzeni roboczej
- Otwieranie ukończonego pliku
- Praca z panelami
- Układanie na stosie, zwijanie i zapisywanie paneli
- Zarządzanie przestrzeniami roboczymi
- Ustawianie preferencji
- Skróty klawiaturowe
- Wizualne narzędzia pomocnicze
- Linijki i linie pomocnicze
- Warstwy pomocnicze
- Zaawansowane wyrównywanie
- Poprawianie wyrównanych obiektów
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 9. Praca z importowanymi plikami
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Formaty importowanych plików
- Importowanie nieruchomych obrazów
- Ukończony projekt
- Importowanie obrazów bitmapowych
- Dodawanie tekstu
- Zamiana importowanych plików
- Modyfikowanie zaimportowanych obrazów
- Uaktualnianie zaimportowanych plików
- Importowanie plików Photoshopa
- Importowanie pliku Photoshopa złożonego z warstw
- Importowanie rysunków z Illustratora
- Animowanie nietoperza
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 10. Podstawy języka ActionScript
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Plik dołączony do lekcji
- Czym jest ActionScript?
- Którą wersję wybrać ActionScript ASK_FOR_LINK_2 czy ASK_FOR_LINK_2?
- Ważna uwaga dotycząca ustawień publikowania
- Korzystanie z panelu Operacje
- Standardowy tryb wprowadzania skryptów
- Korzystanie z kreatora skryptu
- Dodawanie i usuwanie operacji
- Dodawanie operacji do klatek
- Wykorzystanie operacji stop()
- Wykorzystanie operacji goto do przemieszczania się po osi czasu
- Przechodzenie do etykiet klatek
- Etykiety klatek kontra numery klatek
- Podsumowanie
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 11. Tworzenie symboli przycisków
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Praca z symbolami przycisków
- Tworzenie przycisków
- Dodawanie tekstu do przycisków
- Powielanie i modyfikowanie przycisków
- Rozmieszczanie przycisków na stole montażowym
- Testowanie przycisków
- Tworzenie przycisków tekstowych
- Nawigowanie we Flashu
- Planowanie nawigacji
- Przygotowanie docelowych miejsc
- Porządkowanie osi czasu
- Przygotowanie miejsca na nową zawartość
- Dodawanie zawartości do klatek
- Tworzenie sekcji Usługi
- Tworzenie etykiet klatek na potrzeby skryptów
- Skrypty ActionScript: detektory zdarzeń i funkcje
- Dodawanie skryptów do przycisków
- Zdarzenia
- Dodawanie operacji stop()
- Łączenie przycisków z odpowiednimi klatkami
- Łączenie przycisków ze stroną internetową
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 12. Dodawanie dźwięku do filmów
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Przygotowywanie plików dźwiękowych na potrzeby Flasha
- Częstotliwość próbkowania i głębia bitowa
- Edytowanie plików audio
- Mono czy stereo
- Formaty plików audio
- Importowanie dźwięków
- Umieszczanie dźwięków na osi czasu
- Dodawanie dźwięku do pokazu slajdów
- Dodawanie pozostałych ścieżek dźwiękowych
- Dodawanie efektów dźwiękowych do przycisków
- Umieszczanie dźwięków typu Zdarzenie w klatkach przycisku
- Sterowanie dźwiękami
- Wprowadzanie operacji stopAllSounds()
- Edytowanie dźwięków
- Przycinanie dźwięku
- Powtarzanie i zapętlanie dźwięków
- Zapętlanie dźwięków
- Dodatkowe metody synchronizacji Uruchom i Zatrzymaj
- Uruchamianie dźwięków
- Zatrzymywanie dźwięków
- Ustawienia publikowania dźwięku
- Podsumowanie
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 13. Podstawy klipów filmwych
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Klipy filmowe
- Tworzenie klipów filmowych
- Kładzenie fundamentów pierwszy klip filmowy
- Wyświetlanie podglądu klipu filmowego z poziomu głównej osi czasu
- Tworzenie kół samolotu
- Łączenie klipów filmowych z animacją na głównej osi czasu
- Zagnieżdżanie klipów filmowych
- Dodawanie do osi czasu klipów filmwych skryptów ActionScript
- Sterowanie odtwarzaniem klipu filmwego
- Drobne modyfikacje animacji śmigieł
- Animowanie klipów filmowych
- Dodawanie drugiej animacji
- Łączenie klipów filmowych w złożoną animację
- Dodawanie filtrów do klipów filmowych
- Korzystanie z panelu Filtry
- Tworzenie filtrów
- Podsumowanie
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 14. Praca z wideo
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Wideo we Flashu formaty i podstawy
- Wideo wewnętrzne kontra zewnętrzne
- Praca z osadzanym wideo
- Importowanie za pomocą kreatora importowania wideo
- Umieszczanie osadzanego wideo na osi czasu
- Tworzenie kontrolek dla osadzanego wideo
- Uaktualnianie i eksportowanie wideo
- Program profilujący przepustowość
- Praca z dołączanym wideo
- Importowanie dołączanego wideo
- Komponent FLVPlayback
- Program Flash Video Encoder
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Lekcja 15. Publikowanie filmu Flasha
- Przygotowania do lekcji
- Projekt
- Proces publikowania
- Publikowanie na potrzeby stron internetowych
- Personalizowanie ustawień publikowania
- Publikowanie na potrzeby multimedialnych płyt
- Tworzenie projektora
- Tworzenie pełnoekranowego projektora
- Eksportowanie f lmów
- Protokół FTP
- Program Adobe Device Central
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
- Sprawdzian
- Skorowidz
- Dodatkowe materiały
W tej ofercie kupujesz kod dostępowy umożliwiający dostęp do wskazanej treści. Kod umożliwia dostęp do treści za pomocą przeglądarki WWW, dedykowanej aplikacji iOS (Apple) ze sklepu App Store lub dedykowanej aplikacji Android ze sklepu Play. Kod oraz instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Brak możliwości pobrania pliku.
Na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta realizując kod dostępowy rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Typ licencji: licencja wieczysta.
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU.
NIE PRZESYŁAMY PLIKÓW E-MAILEM.