Sprzedaję ponieważ to zdublowany prezent, posiadamy już taką zabawkę. Zabawka mówi w języku polskim.
Możliwość odbioru osobistego zabawki po wcześniejszym uzgodnieniu na Bielanach okolice metra Młociny lub metro Centrum ok. godz. 15
Gra, która rozrusza przedszkolaki i sprawi im mnóstwo radości. Łączy elementy gry pamięciowej i ruchowej. Zestaw składa się z zabawnego, mówiącego, elektronicznego psa Reksa oraz 12 kości oznaczonych kolorem, numerem, figurą geometryczną lub literką. Zadaniem graczy jest zebrać jak najwięcej kości. Najpierw rozkłada się je w różnych miejscach pomieszczenia. Następnie dzieci zaczynają grę, naciskając na nosek Reksa. Wówczas piesek mówi, jaką chce dostać kość. Dzieci rozbiegają się, szukając jej, i przynoszą ją Reksowi. Jeśli jest to właściwa kość, mogą ją zatrzymać, a jeśli nie, Reks zachęca dzieci, by szukały dalej. Kto najszybciej pomoże Reksowi, przynosząc mu odpowiednie kości, wygrywa!
Opinia psychologa dziecięcego
Wyjątkowym walorem gry jest wpisana w strukturę kontrola wykonania zadania i rozpoznanie ewentualnych błędów. Dzięki temu dzieci mogą bawić się same w swoim gronie, bo nie potrzebują dorosłego do rozstrzygania, czy zadanie zostało wykonane prawidłowo. Nie ma wtedy obawy, że osoba ocenia wykonywanie zadań przez dzieci arbitralnie, faworyzując jednych graczy i nie doceniając innych. Poza tym sytuacja taka uczy dzieci, że są stałe, niezmienne, takie same dla wszystkich reguły i zasady. Jest to bardzo ważne w wieku 3-6 lat, ponieważ jest to okres, w którym dziecko dopiero odkrywa "zasadę działania reguł i norm".
Typowe dla tego wieku jest swobodne i egocentryczne podejście do reguł. Dziecko respektuje je tylko do momentu, gdy są dla niego korzystne, np. do czasu, gdy prowadzi w rywalizacji. Gdy zaczyna przegrywać próbuje przekonać graczy, że reguły są złe i nakłonić do ich zmiany. Trudno mu zrozumieć, że nie można zmieniać reguł w trakcie gry. Potrzebuje wielu doświadczeń, żeby przyswoić sobie zasadę uniwersalności zasad.
Gra wymaga:
świadomości istnienia liter, cyfr, kształtów, nazw kolorów (nie musi znać ich we właściwej kolejności, ani adekwatnych nazw)
podstawowej orientacji w przestrzeni
umiejętności wykonania trzech poleceń kolejno po sobie (na komendę Reksa znaleźć właściwą kość, włożyć do jego pyska, odłożyć ją)
Gra rozwija:
różne rodzaje pamięci (krótko- i długoterminową, przestrzenną, wzrokową)
podstawową orientację przestrzenną
znajomość kolejności i kształtów cyfr, nazw i form liter
znajomość wyglądu i nazw kształtów, nazw kolorów
Potencjał rozwojowy:
podczas edukacji przedszkolnej
ucząc się pierwszych liter, cyfr, nazw kształtów i kolorów
rozpoczynając naukę szkolną, kiedy musi w sposób planowy, systematyczny zapamiętywać nowe treści
Wystawiam rzeczy swoje i domowników ,jestem osobą prywatną nie prowadzę działalności zarobkowej. Sprzedawane przedmioty znajdują się w moim posiadaniu dłużej niż 6 miesięcy. Proszę o przemyślane zakupy nie przyjmuję zwrotów.