Firma w Internecie Poradnik subiektywny - !!! PROMOCJA !!!
Tytuł: Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
ISBN: 978-83-246-4692-0
Ilość stron: 168
Data wydania: 05/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Tytuł: Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
ISBN: 978-83-246-4692-0
Ilość stron: 168
Data wydania: 05/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń.
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie.
Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę.
Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
• Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
• Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
• Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
• Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
• Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji