FILTR STOŻKOWY
FILTR JEST GOTOWY DO MONTAŻU ZBUDOWANY W KSZTAŁCIE STOŻKA Z SIATKI WYPEŁNIONY WEWNĄTRZ BAWEŁNĄ ŚREDNI OKRES UŻYTKOWANIA 50 tyś. km.
ŚREDNICA GÓRNA WYNOSI 9 cm.
DOLNA 124cm
WLOT MONTAŻOWY 7,5 cm
WYSOKOŚĆ 17 cm
W ZESTAWIE OPASKA ZACISKOWA
MONTAŻ FILTRA
PRZED MONTAŻEM NALEŻY ZDEMONTOWAĆ FABRYCZNY FILTR POWIETRZA WRAZ Z JEGO OBUDOWĄ
W SAMOCHODACH WYPOSAŻONYCH W PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA FILTR POWINIEN BYĆ ZAINSTALOWANY PRZED PRZEPŁYWOMIERZEM
FILTR NALEŻY ZAINSTALOWAĆ W MIEJSCU UMOŻLIWIAJĄCYM SWOBODNY DOPŁYW POWIETRZA O JAK NAJMNIEJSZEJ TEMP. CO ZWIĘKSZA WSPÓŁCZYNNIK NAPEŁNIENIA CYLINDRÓW I MA WPŁYW NA MOC SILNIKA JEŻELI NIE MOŻNA ZAMONTOWAĆ W PODANY SPOSÓB NALEŻY WYKORZYSTAĆ SPECJALNE ZESTAWY MONTAŻOWE DO FILTRÓW STOŻKOWYCH SKŁADAJĄCE SIĘ Z RUR KOLAN I ŁĄCZNIKÓW UMOŻLIWIAJĄCE MONTAŻ PRAKTYCZNIE W KAŻDYM AUCIE
ZAMONTOWANIE TAKIEGO FILTRA POWODUJE POWSTANIE CIEKAWEGO EFEKTU AKUSTYCZNO -BASOWEGO BRZMIENIA UKŁADU DOLOTOWEGO SILNIKA
PYTANIA PROSIMY KIER. TEL. LUB E-mail
Skopiuj link i zobacz galerię zdjęć:
https://get.google.com/albumarchive/107120010407600117340/album/AF1QipM5a6FCJKx-CiArIbrJPd0n1E_MoIDFrjInsnk2?source=pwa