Szukasz Kuszących OKAZJI ?
Filtr GoPro Red Dive Filter (Dive Housing) (ADVFR-301)
Stan : używany
Gwarancja 24 miesiące.
Produkt po zwrocie.
Otwarte, lekko zniszczone opakowanie.
|
Filtr czerwony do obudowy podwodnej (Dive Housing)
Oryginalny filtr barwny przeznaczony dla kamer GoPro Hero 3 oraz Hero 3+ z obudową podwodną Dive Housing. Doskonale nadaje się do filmowania podwodnego zarówno w zbiornikach ze słodką wodą, jak i w wodzie słonej orazbłękitnej - morskiej. Umożliwia bezpieczne nurkowanie na głębokości nawet 21 metrów, dzięki czemu idealnie sprawdzi się także podczas tropikalnych wakacji i odkrywania cudów podwodnego świata.
Filtr wyróżnia się także doskonałą żywotnością i odpornością na uszkodzenia dzięki zastosowaniu wysokiej jakości szkła optycznego. Połączenie filtra czerwony z automatycznym balansem bieli kamer GoPro skutkuje jeszcze lepiej odwzorowanymi, żywymi kolorami.
W zestawie z filtrem znajduje się woreczek ochronny i linka do kamery.
|
|
Producent |
GoPro |
Kod producenta |
ADVFR-301 |
EAN |
818279010268 |
Informacje podstawowe |
Dedykowany model |
|
Rodzaj akcesorium |
|
Techniczne |
Rodzaj filtra |
|
Średnica [mm] |
|
|
|
|
Jeżeli są państwo zainteresowani odbiorem towaru w punkcie prosimy o wybranie odbioru osobistego oraz wpisanie w komentarzu nazwy miasta!
|
|
allegro.outlet@morele.net
|
|
*Zasady zwrotu towaru pochodzącego z licytacji zostały opisane na stronie " o mnie "
|
|
Do każdego zamówienie wystawiamy paragon . Na życzenie Fakturę Vat !
Realizacja 24 h po zaksięgowaniu wpłaty !
Możliwość odbioru osobistego w naszych net-Punktach Białystok, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Toruń, Warszawa, Wrocław,Olsztyn gdzie można sprawdzić i dokładnie obejrzeć towar tylko po wygranej aukcji (o chęci odbioru proszę poinformować po wygranej aukcji, dokładne adresy podane wyżej )
Zapraszamy do naszych Netpunktów!
|
|
Każdego dnia Nasi Klienci dzielą się swoimi wrażeniami z dokonanych w naszym sklepie zakupów. Część z nich to propozycje usprawnień które staramy się uwzględniać w naszych pracach nad rozwojem sklepu. Otrzymujemy także informacje od klientów którzy przy realizacji zamówienia napotkali problemy - ze wszystkimi kontaktuje się nasz dział reklamacji aby pomyślnie załatwić sprawę.
Jednak zdecydowanie największą grupę stanowią klienci, którzy chcą się podzielić swoją radością z udanych zakupów w Morele.net. Jesteśmy z tych głosów bardzo dumni i niektóre z nich publikujemy na tej stronie.
|
|