Witam do sprzedaży trafia mój mały niepozorny potworek jakim jest Seicento turbo, ten mały śmieszny samochodzik zaskoczył nie jeden samochód oraz jego kierowce. Nabyłem go z początkiem roku 2019 po jakimś czasie pojawił się problem z chłodzeniem silnika, co było spowodowane uszkodzonym Wentylatorem oraz za małą chłodnicą, to wszystko doprowadziło do przegrzania silnika i pobierania oleju, Za frajdę z jazdy podjąłem decyzję o zrobieniu silnika jak należy, Słupek Fiat Punto 1.2 głowica Fiat Panda , w niej zaszło sporo zmian, poza portingiem Rozciagniecie przylgni zaworowej (zwiększenie srednicy) tak na 70%, z uwagi na gaz, wewnętrzny kąt przylgni wybrany (zmiana współczynnika napełnienia na +), odchudzone zawory szlifem zlamane na 3 razy oprócz 45stopni. (zmiana bezwładności oraz współczynnika nap.) luzy ustawione nawet 0.12na+ z uwagi na gaz (tu bardziej przedłużenie żywotności pracy ) Polerowane doloty i wyloty. Wyprostowana szyjka dolotu z uwagi na turbo (także poprawa współczynnika nap.). Wybrane ścianki komory spalania (tylko w promieniu zaworów wylotowych (sama scianka )żeby dodatkowo nie odprezac A poprawić opróżnianie komory) . Turbo pochodzi z Vw 1.8t 180km które przed montażem zostało zregenerowane Intercooler z Audi a4 b5 1.8t, stoczone koło zamachowe aby podnieść moc z niskich obrotów i uniknąć turbo dziury, moc mamy od samego początku :) nowe sprzęgło + tarcza obita kevlarem, nowy rozrząd. Silnik mocno odprężony uszczelka + podkładka + uszczelka.Zamontowany Blow off (zawór upustowy) Więc Seicento psika Strzela i łapie trakcje na 3 biegu ;) Docelowe doładowanie 1.5bara. Do regulacji i panowania nad doładowaniem zamontowane zostało specjalnie do tego zaprojektowane pokrętło podciśnieniowe "+,-" Silniki te są „debilo” odporne nawet bez zakucia dobrze znoszą doładowanie, W Obecnym setupie auto powinno na hamowni wskazać Ok. 145-160km Potworka zakupiłem już wystrojonego na sekwencyjnej instalacji gazowej + emulatory oszukujące sondę. Po złożeniu silnika na nowo przez wiele moderniazcji został on wystrojony ponownie lecz nie hamowany!!! Aby nie katować jednostki obecnie dawka paliwa jest minimalna, oraz doładowanie skromne 0.8 bara -na 3 biegu po chwili łapiemy trakce, jeśli auto nie sprzeda się do połowy sierpnia po dotarciu podkręcimy doładowanie na które silnik jest przygotowany i odwiedze hamownie, Przebieg po odpaleniu to 600km i dalej rośnie. Jedyną rzeczą która jest dla mnie zagadką to z czego pochodzi skrzynia biegów ale Seico wychodzi śmiało ponad licznik i chce jechać dalej ma 5 biegów. Cena nie podlega żadnej negocjacji, jest to czyiś wymysł który nieco udoskonaliłem, nigdy w życiu prawdopodobnie już czegoś takiego nie zobaczę, więc jak mam oddać za grosze to niech stoi przepalany raz na jakiś czas :) w Środku zegar doładowania, temp wody, temp spalin (EGT) oraz zasysanego powietrza. Deska Flok, siedzenia golf IV, z tyłu wydmuszka ale dodaje komplet siedzeń oraz pasów. Więcej informacji pod tel.
PS. Karoseria wizualnie bardzo zdrowa,Od spodu mała dziurka w okolicy miejsca do podnoszenia z lewej strony oraz zaczyna jeść powoli lewy próg, nie ma tam tragedii, śmiało można wjezdzac na podnośnik - mam takowy aby na miejscu pokazać jak to wygląda. Jeśli chodzi o lakier poprzedniego właściciela poniosła fantazja i jest pomalowany raptorem