Silnik: Dół 1.1 głowica 1.2 z Fiata Punto, przepustnica 45 mm , dwa lata temu wystrojony Ecu Master Det 3 na paliwo Shell V-Power Nitro+ Racing (94KM), głowica max obrobiona, airbox z filtrem stożkowym, wałek świątek, sportowy kolektor 4-2-1, wydech zakończony jednym przelotowym tłumikiem, oil catch tank D1 Spec, olej Valvoline 10W40 Semi Synthetic, nowa chłodnica Nissens Listopad 2017, poliuretanowe poduszki (żółte), płyta pod silnik 8mm,
Skrzynia biegów: 13/64 6 biegowa z Fiata Punto ( po remoncie na początku stycznia 2016 ), olej Motul Gear 300 75w90,
Zawieszenie: Bilstein B6 gwintowane na grubej ladze, sprężyny czerwone Eibach, rozpórka przednich kielichów OMP, żółty poliuretan przód.
Układ hamulcowy: Tarcze Brembo Max, Klocki Ferodo DS3000, usunięte wspomaganie, płyn hamulcowy Motul RBF 600.
Wnętrze: Deska flokowana, wskaźniki temperatury wody oraz oleju, wentylator sterowany przełącznikiem, fotele bimarco expert z utraconą homologacją, pasy szelkowe Sparco z utraconą homologacją, kierownica RRS z nabą, rozbudowana klatka bezpieczeństwa, siatka na kaski, gaśnica 2kg wraz z mocowaniem, wyłącznik prądu, młoteczki do szyb, podstopnica dla pilota,
Felgi: 5.5J 13 Speedline + opony Nankang, 5x stalowa Felga Fiat.
Przegląd: 30.01.2019 Ubezpieczenie: 24.11.2018
Zarejestrowany na 2 osoby.
Kontakt: +48 667 288 569