Sprzedam FIAT Seicento Van 2000r.
Badanie techniczne do 23,11,2020 OC 28,11,2020
Silnik: dół z 1.1. Góra z 1.2: przy remoncie, czyli maksymalnie 7 tyś km temu wymieniony rozrząd z pompą wody, wszystkie uszczelki i uszczelniacze nowe Victor Reinz, nowe pierścienie, większa przepustnica (38mm), nowe zawory, obrobione i dotarte, powiększone i spolerowane kanały w głowicy. Głowica lekko splanowana. Silnik zalany olejem Motul Elektronika przerobiona na ,,duży” komputer, ogarnięty elektrycznie.
Skrzynia biegów 6 biegowa, krótsza od fiatowskiego 6speed z przełożeniem głównym 5.5 (Bacci Romano) lub 5.9 (kałuża Motorsport), trzeba by było otworzyć i policzyć zęby żeby mieć pewność. System zmiany biegów na 3 linki z koszem wyciągniętym do wnętrza pojazdu. Suche półosie, które spokojnie znoszą taką moc. Pod silnikiem gruba i długa płyta robiona na zasadzie ,,tnij, nie bój”
Amortyzatory przód Koni Street, tył Koni Sport (z regulacją twardości, sprężyny ,,czerwone” Eibach. Z przodu grubszy stabilizator. Zawieszenie ustawione na nierówny asfalt/szuter. Hamulce nowe przewody wyciągnięte do środka korektor siły hamowania z przodu tarcze Brembo Max, klocki Ferodo DS2500, tył bębny po serwisie.
Opony Yokohama A539 175/50 R13.
Fotele kubełkowy kierowcy Bimarco Cobra 2, pasy Sparco z utraconą homologacją, fotel pasażera SPEED, pasy Racing z utracona homologacją.
Klatka skręcana Kałuża.
Możliwa zamiana na motocykl 125