Zakupiony z przebiegiem - 193 363 km 2016-03-30
Przegląd do : 28/04/2019
OC do : 9/10/2018
W związku z tym że bardzo interesuje się mechaniką wszystko przy aucie robię sam.
Niedawno wykonałem remont podłogi oraz progów. Samochód jest dużo bardziej sztywniejszy, lepiej trzyma się zakrętów.
Rok temu ( 220 000 km ) silnik przeszedł remont. Wymienione pierścienie na tłokach, wszystkie uszczelniacze, głowice oddałem do wyspecjalizowanego zakładu. Przy okazji ogarnięte także sprzęgło i rozrząd.
Wymieniłem również instalację gazową. Kropek posiada jedne z nowszych wtryskiwaczy gazowych AC STAG W03 oraz bardzo wydajny reduktor KME SILVER TUR. Wszystko sam wystroiłem, zbiera się tak samo jak na benzynie. Mapy lekko podlane.
Kropek posiada owinięty bandażem kolektor wydechowy oraz wykonany od zera kolektor dolotowy o takiej samej średnicy jak przepustnica. Nie ma żadnych zwężek. Dodatkowo owinąłem go bandażem który nie dopuszcza do rozgrzewania rur dolotowych. Całość zakończona filtrem stożkowym nad zderzakiem.
W kabinie zamontowane są dodatkowe zegary :
- ciśnienie oleju
- temperatura oleju
- skład mieszanki
Samochodem można poszaleć oraz dzięki instalacji gazowej oszczędnie przejechać setki kilometrów - 18 zł/ 100km
Do auta dorzucam :
- dokładki progów abarth
- czujnik położenia wału
- czujnik położenia wałka rozrządu
- przepustnica powietrza
- silnik krokowy
- przepływomierz powietrza
i mnóstwo innych części o których teraz nie pamiętam
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Auto można obejrzeć :
- pon <--> pt w Warszawie
- sob <--> nd w Pionkach
Na więcej pytań odpowiem telefonicznie : 606 354 690