Witam,
na sprzedaż wyjątkowy zestaw do kompletnego swapu fiatowskiej dwu-litrówki do Poloneza, dużego Fiata itp. W skład zestawu wchodzi silnik, legendarna jednostki FIAT DOHC w wersji 2000 I.E., skrzynia biegów (w częściach), wał napędowy, tylny most, kompletna wiązka silnika, osprzęt, pompa wspomagania z przekładnią i wiele wiele innych bajerów. Całość wyciągnąłem 10 lat temu z jeżdżącej Argenty, osobiście się nią przejechałem, spaliłem gumiaka, po czym wymontowałem wszystko jak powyżej. Zestaw pochodzi z Fiata 132/Argenta 2000 I.E. z 1983 roku (wersja na Szwecję), w związku z czym silnik ma bajerancką grzałkę w bloku. Podłączasz do kontaktu i zagrzewasz przed odpaleniem. W silniku wymienione: pierścienie (Goetze STD), Panewki korbowodowe i główne (Glyco STD), wszystkie, absolutnie WSZYSTKIE uszczelki i uszczelniacze (Elring, Corteco), świece, węże i wężyki. Głowica splanowana, zawory dotarte. Nie robiłem szlifów bo cylindry są w bardzo dobrej kondycji (brak rantu, wyraźne honowanie), tak samo wał (czopy gładkie i błyszczące). Wszystkie śruby, blaszki itp. zostały oczyszczone i ocynkowane na oliwkowy kolor. Całość poskładana na szczeliwie silnikowym Wurth, ten silnik nie ma prawa puścić grama oleju. Wszystko co jest aluminiowe zostało wyszkiełkowane. Silnik stoi sobie zalany olejem w ciepłej i suchej piwnicy co jakiś czas obracany kilka razy. Nie szczędziłem na ten projekt ani kasy ani czasu, to miał być najładniejszy silnik w Polsce. Skrzynię zacząłem robić ale nie dokończyłem, cała obudowa jest wymyta i kompletna. Kompletny środek skrzyni wyciągnięty i zawinięty w olejowy papier. Most i wał kompletny, nieruszany. Sprzęgło kompletne, nieruszane. Łapy, wsporniki, uchwyty. Dużo odnowionego osprzętu (przepływomierz, cewka itp.).
Dla zainteresowanych prześlę więcej zdjęć.
Zapraszam na pozostałe aukcje oraz moje konto na OLX tam również sprzedaję części do Poloneza: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/5yF8d/
Zachęcam do zakupów i pozdrawiam.