Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 800,00 zł
- FIAT COUPE 2,0 20V 182B3.000 154KM SKRZYNIA BIEGÓW
- 970 zł z dostawą
- 580,00 zł
- Wałek rozrządu ssący Fiat Coupe 2.0 20VT
- 590,95 zł z dostawą
- 580,00 zł
- Wałek rozrządu wydechowy Fiat Coupe 2.0 20VT
- 590,95 zł z dostawą
Opis
Witam wszystkich zainteresowanych.
Wystawiam na sprzedaż FIATA Coupe TURBO 2.0 16V / aktualny przegląd i ubezpieczenie.
Auto po kolizji z Dzikiem pod koniec stycznia (posiadam zdjęcia po kolizji). Uszkodzenia widoczne na zdjęciach.
Zostały wykonane naprawy blacharskie, pozostają lakiernicze.
Auto doinwestowane.
Obecnie moc to 260 KM, na instalacji gazowej jest ustawione 250KM ponieważ nie ma mocniejszych wtrysków gazowych na rynku.
Instalacja gazowa sekwencyjna zamontowana 8-10 miesięcy temu. Na wszystkie naprawy posiadam FAKTURY, a nie podrabiane książki serwisowe :) Spalanie auta przy normalnej jeździe to 10 litrów LPG lub 10 litrów benzyny, więc należy dbać o pełen zbiornik gazu.
Głowica robiona w czerwcu 2014 przez TopMar, firma, która szykuje silniki do serii wyścigowych w całej Polsce. Oczywiście mam również fakturę. Gdy kupowałem to auto miało ponad 300KM dla tego rozebrałem silnik w celu rozeznania, co się w nim działo i gruntownie odnowiłem go. Ciśnienie na tłokach ponad 14 bar, oczywiście po wymianie zaworów na nowe :)
Tak jak wyżej, moc obniżona do 260 KM w zupełności wystarcza do codziennego poniżania aut z serii Subaru i BMW.
Przy remoncie silnika, wymieniłem również pompę wody wraz z rozrządem, od samego początku pompa wyje, jednak planowałem jej wymianę przy kolejnej zmianie paska i napinaczy.
Dwa miesiące temu, wymieniona skrzynia biegów i przy okazji przejrzane sprzęgło. Skrzynia zalana nowym olejem Castrola i sprzęgło w dobrym stanie, nie było sensu wymieniać.
Klocki hamulcowe z przodu wymienione miesiąc temu.
Na pełnych obrotach z rury wydechowej nie dymi więc turbina w bardzo dobrym stanie, wyrzuci jedynie trochę sadzy przy skoku ciśnienia i nic poza tym.
Mechanicznie pewnie znajdą się drobiazgi do poprawy, jednak gwarantuję, że można wsiadać i jechać bez żadnych problemów.
Dla zainteresowanych więcej zdjęć na @ oraz film z pracy silnika - 692-595-417
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.