Sprzedam samochód Fiat Cinquecento wersja Young 704 cm3.
Opis
- Samochód bardzo zadbany, 100% sprawny, bezwypadkowy.
- Stan - 100% fabryczny.
- Kolor - blue laser, metalic, (niebieski, metalizowany, woda morska).
- Przegląd i OC - 17 XI 2018 r.
- Gaźnik - Aisan, japoński, sterowany elektronicznie. Pracuje idealnie.
- Sprawdzone zużycie paliwa od 3,7- 4,6 l/100km.
- Akumulator 12V 42 Ah, stan bdb.
- Dwa komplety kluczyków.
- Instrukcja obsługi z książką gwarancyjną w j. polskim.
Elementy wyposażenia wymieniam celowo, ponieważ wersja Young, to wersja podstawowa tj. najuboższa. Bez dodatkowej opłaty nie ma w nim tego, co wymieniam poniżej.
Wyposażenie
- Uchylne tylne szyby, oryginalne.
- Konsola środkowa, oryginalna.
- Głośniki oryginalne włoskie, dedykowane do CNQ.
- Antena oryginalna.
- Zapalniczka, oryginalna.
- Półka pod deską rozdzielczą od strony pasażera, oryginalna.
- Obicia bocznych drzwi, oryginalne.
- Tylna kanapa dzielona w stosunku 2/3.
- Zegar fabryczny, oryginalny.
- Immobilizer fabryczny, zamontowany przez serwis Fiata w dniu zakupu samochodu.
- Centralny zamek Noxon na pilota (drzwi i pokrywa bagażnika).
- Autoalarm Noxon.
- Czujniki wstrząsu Noxon (np. włożenie ręki przez niedomkniętą szybę, otwarty bagażnik lub zbliżenie się do samochodu), uruchamia stosowny sygnał świetlny lub dźwiękowy.
- Komplet feg z oponami zimowe i letnie, oryginalne.
- Kołpaki na na felgi oryginalne 8 szt. (4 średnie i 4 małe).
- Popielniczka dla pasażerów z tyłu.
- Wycieraczka tylnej szyby.
- Bagażnik oryginalny dachowy niewidoczny na zdjęciach.
- Radio.
- Pokrowiec termo-wentylacyjny.
Charakterystyka
- Silnik w stanie idealnym. Bez wycieków, suchutki.
- Samochód eksploatowany na oleju zalecanym przez producenta.
- Serwisowany w ASO Fiat Auto Poland.
- Jeżdżony książkowo, nieżyłowany.
- Siedzenia przednie i tylne, jak nowe, bez plam, wytarć, dziur itp.
- W książce gwarancyjnej stosowne wpisy o obowiązkowych przeglądach i przebiegu.
- Skrzynia biegów cichutka. Pracuje bardzo dobrze.
- Dźwignia zmiany biegów sztywna, nie wybita, nie powycierana, bez luzów.
- Kierownica jak nowa, nie wymieniana, nie wytarta.
- Hamulce - zasadniczy i pomocniczy idealne.
- Układ kierowniczy bez jakichkolwiek luzów.
- Podwozie i nadwozie w stanie perfekcyjnym. Brak przetarć, wypaleń, usmoleń, przebarwień itp. usterek.
- Stan tapicerki bardzo dobry.
- Opony letnie i zimowe bdb
- Felgi letnie i zimowe - bardzo dobre, oryginalne
- Samochód nie ściąga, prowadzi się jak nowiutki.
- W samochodzie nic nie przerabiane, kombinowane, malowane itp. kombinowane.
- Tłumik oryginalny, nie wymieniany, bdb, (widać po wytłoczce na końcu rury).
- Tapicerka siedzeń nie wygnieciona, nie podarta etc. Podobnie jak pozostałem wygładziny w stanie bdb.
Eksploatacja
Jeżdżony sporadycznie, przy dobrej pogodzie. Zimą nie jeżdżony. Wnętrze czyściutkie, pachnące. Nie palono papierosów, nie rzucano na wykładzinę pestek i innego świństwa.
W czasie postoju przykrywany pokrowcem termo-wentylacyjnym. Pokrowce takie nie rysują lakieru i nie skrapla się pod nim woda jak wszelakiego rodzaju pokrowce marketowe.
Zakonserwowany fabrycznie.
Wady
Delikatna ryska dł. ok 20-35 cm z prawej strony w okolicach wlewu paliwa zrobiona przez chodnikowego WANDALA. Na tyle delikatna, że na zdjęciach nie widać, a w rzeczywistości dla osób niespostrzegawczych niezauważalna.
Uwaga
Aktualny stan licznika ok. 55 tys. km i może nieznacznie różnić się. Część oryginalna to część fabryczna, a nie jakaś podróbka niewiadomego pochodzenia.
Nadwozie CNQ zabezpieczone fabrycznie w miejscach newralgicznych, podatnych na korozję, metodą galwanizacji ogniowej w tzw. procesie Sędzimira, którego metalem antykorozyjnym jest cynk, a nie ocynk, bo takiego nie ma.
Niektórzy sprzedający opisują swój samochód jako "igła", jak z salonu itd. Jednak dołączone zdjęcia ni jak nie mają się do tego stwierdzenia.
Samochód "igła", nie ma prawa mieć wypalonego tłumika, powycieranych siedzeń, malowanych na czarno, progów, które wzbudzają mieszane odczucia, po co i dlaczego ktoś je pomalował, felg różnych w każdym kole i innych udziwnień.
Niedowiarek powie, że wymyślam, że czas nieubłaganie robi swoje. Ale to już jego sprawa. Normalnie eksploatowany samochodów z niewielkim przebiegiem np. 70-80 tys. km, nie powinien mieć absolutnie żadnych, ale to żadnych mankamentów. Podkreślam, NORMALNIE eksploatowany, a nie dobijany.
Chcę wyraźnie zaznaczyć, że znam wartość swojego samochodu. Nie jest to produkt giełdowy w cenie często poniżej ceny przeciętnego roweru, albo byle jakiego skuterka. Nie ma co się oszukiwać. Samochód w cenie 2-3 tys. zł bez dodatkowego, często znaczącego, nakładu finansowego nie jest do codziennej jazdy.
Mój samochód kupiony był dla córki. Niestety większość swojego żywota przestał z powodu wyjazdu jej za granicę. Stąd decyzja o sprzedaży.
Dopuszczam możliwość targowania ceny w granicach rozsądku.
Wszelkie pytania proszę kierować poprzez Allegro "Pytanie do sprzedającego" lub tel. 660 880 450 w godz. 9-20.