Na sprzedaż Fiat Bravo II z silnikiem 1.4 T-Jet (seryjnie 120 KM), przebieg około 130 tys. km, produkcja 11.2010, pierwsza rejestracja 04.10.2011. Auto fabrycznie w wersji Dynamic, w 2013 roku w ASO zamontowana instalacja LPG Tartarini. Jestem drugim właścicielem i od pięciu lat auto jeździ całkowicie bezawaryjnie, wymieniam jedynie elementy eksploatacyjne. Pierwszy właściciel na gwarancji wymienił jedynie sondę lambda. Auto w stosunku do wersji seryjnej ma obecnie dużo bogatsze wyposażenie, o tym niżej.
Oryginalne wyposażenie:
- klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
- wielofukcyjna kierownica
- system Blue&Me (system głośnomówiący)
Najważniejsze modyfikacje:
- zamontowany wydajniejszy intercooler od FMIC
- turbina zmieniona z oryginalnego IHI VL37 na IHI VL38 (z Mito QV)
- w listopadzie 2016 zmieniony program (wykres w załączeniu) - obecnie auto ma 159 KM i 285 Nm dzięki czemu jeździ na prawdę bardzo dobrze
- obniżone zawieszenie - sprężyny Eibach Pro-Kit - idealne połączenie niezłego komfortu z dobrym prowadzeniem auta
- zaciski Brembo 4-tłoczkowe na przedzie (zaciski z Mito QV) pozwalają zatrzymać się na prawdę szybko
- filtr powietrza zmieniony na wkładkę K&N
- wydech końcowy Ulter Sport (dźwięk praktycznie jak seria) i dokładka zderzaka od wersji Sport (z wycięciem na wydech)
Z miniejszych rzeczy:
- wymienione fotele i boczki drzwi na wersję Sport (lepsze trzymanie boczne foteli, czarno-czerwona kolorystyka i regulacja podparcia lędźwiowego dla kierowcy)
- radio 2DIN z Androidem, GPS i kamerą cofania (oryginalne radio jako zapasowe również posiadam) - na radiu bez problemów działaja aplikacje Spotify, Yanosik i Google Maps (synchronizacja i sterowanie telefonem również działa także jest to bardzo wygodne rozwiązanie w trasach)
- wyciszenie wszystkich drzwi i podłogi bagażnika oraz wymiana przedniego zestawu audio - dźwięk jest zdecydowanie lepszy niż seryjnie a i wyciszenie przy większych prędkościach dużo lepsze
- dołożony oryginalny tempomat
- dołożone czujniki parkowania z tyłu
- dołożony oryginalny podłokietnik z chłodzonym schowkiem
- moduł do świateł dziennych, za dzienne robią halogeny uruchomione na 30% mocy żeby nie oślepiały, sprawuje się to bardzo dobrze, przez 5 lat żaden policjant ani diagnosta nie miał z tym problemu
- przyciemnienie tylnych szyb i pasek przyciemniający na górze szyby czołowej
- dokleniejnie lotki na klapie bagażnika z wersji Sport
- aluminiowe nakładki pedałów i podstopnica z Alfy Romeo Giulietty
- zmienione zegary na wersję "Matrix" z czytelniejszym wyświetlaczem, a dodatkowo zmienione podświetlenie na biało-czerwone
- przednie grile wymienione na czarne, górna aluminiowa ramka pomalowana na czarny mat
- dołożone boczne listwy chromowane
Inne rzeczy zainstalowane w aucie (opcjonalne):
- router wifi
- kamera przednia Mio MiVue 508 zasilana z podsufitki
- CB radio Yosan Pro120 + antena (na magnes) Sirio ML-145
Do auta posiadam dwa komplety kół aluminiowych, letnie 18" i zimowe 17" (obecnie pomalowane gumą w sprayu żeby zabezpieczyć je przed solą, można ją zdjąć i wtedy mamy piękne oryginalne 17" z polerowanym frontem). Wskazana cena obejmuje oba komplety kół. OC i badania techniczne do 03.10.2019r.
Posiadam bogatą dokumentację wszystkich modyfikacji i wymian eksploatacyjnych, zarówno papierową jak i zdjęciową. Ogólny stan auta oceniam jako bardzo dobry, stan lakieru również, oczwyście nie udało mi się uniknąć jakiś drobnych wgniotek od uderzeń drzwiami na parkingach, ale na szczęście nie ma nic poważnego i trzeba się na prawdę z bliska przyglądać żeby je wyłapać (kojarzę ze 3 szt.). Wszystko w aucie działa w jak najlepszym porządku, w najbliższym czasie trzeba jedynie zmienić olej, filtry i świece (mam już kupione), może tarcze z przodu i można będzie zainteresować się delikatnym ogniskiem rdzy na klapie bagażnika od wewnątrz przy uszczelce - delikatnie do przetarcia i zabezpieczenia. Poza tym jednym miejscem nie stwierdziłem żadnych innych ognisk rdzy, auto jest pod tym względem dobrze zabezpieczone. Z innych rzeczy, które myślę, że warto wskazać już w ogłoszeniu, na desce rozdzielczej po stronie pasażera jest kilka rysek (nie dość dobrze zabezpieczone listwy przy transporcie), można je spróbować ukryć podgrzewając plastik opalarką (tak sugerował zakład autodetailingowy, ale póki co się nie zdecydowałem, nie widać tego z pozycji kierowcy aż tak dobrze). Druga kwestia to kilka uszkodzeń siatki na siedzisku pasażera, na zdjęciach nie da się tego uchwycić ale są, choć na szczęście prawie niewidoczne. Zdjęcia tych elementów podeślę zainteresowanym, mogę też wtedy podesłać więcej zdjęć. Poza tym auto nie ma żadnych wad i mogę je śmiało polecić jako bardzo zadbany egzemplarz.
Auto można obejrzeć w Poznaniu.
Życzę owocnych poszukiwań i udanych zakupów,
pozdrawiam.