Sprzedam Fiat 126 BIS
Karoseria:
Bisa z 1990 roku
Buda prosta nie uderzona
Wymienione końcówki kierownicze, magiel suchy i sprawny
Nowy przewód akumulatora i klemy
Nowy zbiornik paliwa, wypiaskowany i pomalowany proszkowo
Nowy zamek tylniej klapy wraz z zaczepem
Nowa stacyjka
Nowa linka prędkościomierza
Zregenerowany rozrusznik i alternator (piaskowanie, ocynk, szczotki tulejki
Nowa nagrzewnica, wymienione przewody grzewcze w tunelu
Zderzaki chromowane
Korek wlewu paliwa na szyfr
Blacharka - do wymiany pas przedni i podłoga bagażnika, w podłodze są dziury, chcieć zrobić to dobrze też najlepiej wymienić ją całą. Do podłatania/wymiany (zależy jak ktoś chce to zrobić czy dobrze czy tanio) nadkola (reperaturki) i pas tylni oraz całego pomalować.
Odpowiadam na pytanie, które często dostaje dotyczące błotników. Ranty i tak są do wymiany więc zostały rozwinięte, żeby weszło koło 6' z dystansem 22mm
Zawieszenie:
nowe wszystkie wahacze x4, dodatkowo wypiaskowane, ocynkowane i dopiero pomalowane proszkowo + nowe tuleje, nowe śruby zawieszenia i wsporniki
4 x nowe amory tylnie
resor sklepany, sprężyna cięta 2 zwoje
piasty wypiaskowane i ocynkowane x4 + nowe łożyska i śruby
Zwrotnice wyczyszczone przesmarowane, odmalowane sprawne bez luzów
Hamulce:
Przód - hamulce tarczowe, flansze pod zaciski w ocynku, zregenerowane zaciski (piaskowanie, ocynk + nowe zestawy naprawcze z tłoczkiem), tarcze + ocynk oraz nowe klocki Ferrodo
Tył - nowe tarcze kotwiczne (piaskowanie, ocynk, malowanie proszkowe), nowe cylinderki przednie + ocynkowane, sprężyny, mocowania, szczęki Ferrodo, bębny nowe fabryczne, nie rzemiosło, nowa linka ręcznego i rozpieraki
Silnik:
Nowa pokrywa zaworów aluminiowa od CC700
Nowe przewody i świece
Nowa pompa paliwa
Nowy aparat zapłonowy
Nowa miska olejowa
Nowy blok
Nowe tłoki + polerka, pierścienie, panewki
Wał po szlifie
Korbowody po regeneracji główek
Głowica po kompletnej regeneracji szlif zaworów, korekta kanałów, polerka zaworów, planowanie 1,5mm, wymiana uszczelniaczy, szkiełkowanie na gładko
Nowy wałek rozrządu REWAR GT/ABARTH 276 + azotowanie + nowe szklanki
Nowy popychacz pompy
Nowa podkładka gaźnika
Nowa pompa wody i obudowy termostatu
Zalany olejem GULF FORMULA G 5W40
Śruby w żółtym ocynku
Obudowy również szkiełkowane
Obudowa filtra powietrza i pokrywka gaźnika wypiaskowana + ocynk + proszek
Wydech przespawana końcówka na prosto i lekko opustoszone wnętrze ale nie na maksa
Silnik i zawieszenie ma przejechane ok 3 tyś km. W marcu 2018 silnik przeszedł rewizje. Został ponownie rozebrany i złożony + dostał nowy olej, więc tylko wsiadać i jechać :)
Wnętrze i dodatki:
Fotele przednie Intergroclin
Lusterka chromowane
Białe kierunki przód oraz biało-czerwone klosze lamp tylnych
Dokładam oryginalną szarą 5 częściową wykładzinę oraz plastikowe listwy boczne jak ktoś chce je ponownie zamontować. Otwory są zaklejone czerwoną taśmą.
Skrzynia:
nowe zabieraki półosi + ocynk i przeguby
nowe poduszki skrzyni + nowa płetwa
skrzynia uszczelniona i zalana nowy olejem, działa bez zarzutu
nowa tarcza sprzęgła + wyrównane koło zamachowe + nowe łożysko
Minusy:
wydech w średnim stanie
buda jw
Cena 7500
Koła za dopłatą 2000
W pakiecie auto + koła cena 9000
OC do I.2019
BT do IV.2019
Auto sprawne, jeżdżące.
Koła z dystansami koniecznymi do montażu w 126p za dopłatą 2000zł. Dodaje 4 szt 13-stek z Seicento stalowe z oponami zamiast tych, jeśli ktoś by chciał kupić bez kół. Koła mają wypolerowane ranty, nie na lustro, są pomalowane na złoto, posiadają ukryte wentyle, są proste, jeżdżę bez odważników, nic nie bije, ranty w bardzo dobrym stanie. Opony to 1375/70/R13 Dębica Navigator mają ok 1000 przebiegu. Dystanse aluminiowe robione na zamówienie 4x98/4x108 aluminiowe 22mm ze szpilkami i nakrętkami niezbędnymi do montażu.
Mam dużo zdjęć dokumentujących wszelkie procesy na potwierdzenie zgodności z opisem.
https://www.fotosik.pl/u/zawodnik/album/2490738