Kraków
al 29 listopada 153
nr tel 516 777 717
niespotykany egzemplarz Fiata 125p.
auto pochodzi od jedynego wlasciciela od nowosci.
zakupiony za dolary - caly czas w jednych rekach.
auto jest kompletne i nie bylo nic przy nim "kombinowane"
silnik w stanie idealnym - pali na dotyk.
zawieszenie bez problemow.
ladne wnetrze.
rzadkosc w tym roczniku - srebrny grill.
wersja MR 73. eksportowa (za dolary - jest rachunek)
W 1973 roku Fiat 125p doczekał się poważniejszych zmian konstrukcyjnych, oznaczonych jako MR 73. Ze względu na obowiązujące wówczas normy bezpieczeństwa zmieniono klamki drzwi na kasetowe, bezpieczniejsze dla pieszych, oraz zastosowano bezpieczne lusterko wewnętrzne[12]. Na zewnątrz, zgodnie ze zmieniającą się modą, chromowaną atrapę chłodnicy zamieniono na czarną, wykonaną z tworzyw sztucznych[12]. Konstrukcje nadwozia częściowo dostosowano do wymagań prób zderzeniowych, a przednie fotele przystosowano do montażu zagłówków[12]. W układzie zawieszenia pojazdu, w ślad za oryginalnym Fiatem 125, czteropiórowe resory z tyłu zastąpiono dłuższymi dwupiórowymi, zastosowano także nowe tylne amortyzatory, tylny most podparto na drążkach reakcyjnych[14].
Od 1974 roku samochody wyposażano w nowy typ przekładni kierowniczej. Zmniejszono średnicę koła kierownicy i wprowadzono dzieloną kolumnę kierownicy dla zwiększenia bezpieczeństwa kierowcy w razie wypadku[14]. Zastosowano także nowe dźwigniowe przełączniki świateł, kierunkowskazów i wycieraczek (z programatorem)[14]. Od grudnia 1973 montowano elektryczny spryskiwacz szyby[12]. Oprócz tego zaczęto montować nowy typ stacyjki z blokadą kierownicy[14]. Prędkościomierz został wyskalowany do 180 km/h.