Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 339,17 zł
- LUK SPRZĘGŁO FIAT 125 124 132 POLONEZ 1.4 1.5 1.6
- darmowa dostawa
- 55,00 zł
- Fiat 125p Polonez panewki korbowe 1,3 1,5 1,6 IVsz
- 70 zł z dostawą
Opis
Witam
Sprzedam moje oczko w głowie którym jest Fiat 125p z 1986 roku.
Auto szykowane jest na klasyka do jazdy na co dzień, dlatego też mocno zużyty silnik 1.5 z fiata zastąpiła jednostka 1.6 GLi z Poloneza na abimexie. Dzięki tej operacji Fiat dostał jednopunktowy wtrysk paliwa, komputer od sterowania pracą wtrysku oraz pompę paliwową w baku. Dzięki temu, niezależnie od warunków pogodowych silnik pali "od strzała". Oczywiście nowy silnik dostał nowy pasek rozrządu, olej i filtr oleju, silnik ma przejechane ok 68tyś km. Pracuje idealnie. Fiat posiadał gaz, także modyfikacjom musiała też zostać instalacja gazowa. Fiacik pali na benzynie oraz gazie. Za 80zł przejedziemy przy spokojniej jeździe ok 430KM. Gaz dwa tygodnie temu został poddany regulacji przy analizatorze spalin.
Instalacja elektryczna fiata została nieruszona, instalację zamontowałem tak, by w 100% zachować elektrykę oryginalną fiacika. Jako iż swap silnika wykonywałem sam, przyszłemu właścicielowi mogę wytłumaczyć cały przebieg operacji oraz schemat elektryki w razie ewentualnych problemów.
Butla gazowa posiada ważną homologację na ok 8 lat (musiał bym sprawdzić dokładnie).
Poza tym blacharsko w fiacie robiłem skorodowane podszybie przednie, oraz spody drzwi, dzięki temu też Kazimierz nie wymaga żadnej większej ingerencji jeśli chodzi o blacharkę z wierzchu samochodu.
Wnętrze, fotele utrzymane w stanie bardzo dobrym, jakiś czas temu wymieniłem podsufitkę w której materiał się odkleił, i zastąpiłem ją czarnym materiałem na gąbce. Licznik fiata to oczywiście "termometr", jedyną niesprawną elektrycznie rzeczą jest prędkościomierz który działał mi na poprzednim silniku, ale pod tym nie reaguje na sygnał z cewki. Technicznie na pewno jest sprawny. Elektryka w 100% sprawna. W radiu zamontowane jest radio blaupunkta z cd, które napędza kultowe już kolumny TONSILA (100W).
Fiacik jednak nie jest wolny od wad: podłużnica nad tylnymi kołami jest skorodowana (progi są zrobione przez poprzedniego właściciela), poza tym reszta podłogi w stanie bardzo dobrym; centralka gazu (przełącznik) jest uszkodzony. Nie działa w nim tryb automatyczny. Fiacika musimy odpalić z pozycji I - benzyna. i po rozgrzaniu się silnika do trybu pracy przełączyć na tryb 0 - tylko gaz.
Uważam, że mój fiacik to idealna baza na kultowego klasyka do jazdy po mieście. Jest bardzo ekonomiczny, w ciągu ostatnich 3 miesięcy bezproblemowo pokonał ok 8 razy trasę Warszawa - Wrocław (w tym 6 razy na nowym silniku).
Fiat nigdy mnie nie zawiódł i jestem pewien, że dla przyszłego właściciela też będzie niezawodnym autem.
Zachęcam do obejrzenia osobistego we Wrocławiu. (okolice Aqaparku)
Telefon:
Damian 506 - 205 -302
Dodano 2015-07-14 10:44
UWAGA!
W DNIACH 15 - 17 LIPCA FIATA BĘDZIE MOŻNA ZOBACZYĆ W WARSZAWIE (BIAŁOŁĘKA)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.