KOŁO ŻELIWNE Z POLIURETANEM DO DUŻYCH OBCIĄŻEŃ
SKRĘTNE - OBUDOWA SPAWANA
fi 180
(52ZPN)
- - ŚREDNICA KOŁA - 180 mm
- - SZEROKOŚĆ BIEŻNI - 80 mm
- - WYSOKOŚĆ ZESTAWU - 262 mm
- - PRZESUNIĘCIE OSI - 155 mm
- - ROZSTAW OTWORÓW W PŁYTCE MOCUJĄCEJ
- - 80 mm x 107 mm
- - ROZMIAR PŁYTKI MOCUJĄCEJ - 109 mm x 138 mm
- - WAGA KOŁA - 8,70 kg
- - DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE - 1200 kg
- - ŁOŻYSKO KULKOWE - NR 5205
POLSKI PRODUCENT
- Koła te, to obrobiony maszynowo jednolity odlew żeliwny, cechują się wysoką wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie.
- Bardzo mocna, solidna konstrukcja spawana. Koło osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym chroniącym kulko łożyska wypełnionym długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera łożysko oporowe skośne. Całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.
- Koła kółka żeliwne cechują się wysoką wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie. Bieżnik koła wykonany jest z poliuretanu zapewnia wysoką odporność na zużycie, nie brudzi posadzki. Poliuretan jest wysokiej jakości materiałem, który dzięki wysokim modułom sprężystości i sztywności, szczególnie nadaje się na bieżnik. Charakteryzuje się wysoką nośnością, posiada małe odkształcenia trwałe. Koła i kółka żeliwno-poliuretanowe do dużych obciążeń są niewrażliwe na zabarwienia. Cichobieżne absorbują drgania i uderzenia. Wyróżniają się niskim oporem toczenia. Koła i kółka żeliwno-poliuretanowe do dużych obciążeń można stosować w temperaturach od -20°C do +70°C. Twardość bieżnika standardowego koła to 92°Shore’a. Cechuje ich duża odporność na smary, oleje naturalne, benzyny oraz rozpuszczalniki, co zwiększa ich możliwości zastosowania. Poziom głośności użytkowania oraz stopień ochrony podłoża kół i zestawów kołowych aluminiowo-poliuretanowych ocenia się na dobry. Zestawy kołowe żeliwno-poliuretanowe do dużych obciążeń występują w obudowach spawanych.