FEBI 25182 ŚLIZG ŁAŃCUCHA VAG
ŚLIZG ŁAŃCUCHA VAG
Sterowanie silnika: Łańcuch
Ciężar (kg): 0,103
Wymagana ilość: 1
Zastosowanie:
FORD
- GALAXY (1995.03-2006.05) 2.8 i V6 1995.11 - 2000.04 2792ccm 174KM 128kW
- GALAXY (1995.03-2006.05) 2.8 i V6 4x4 1996.04 - 2000.04 2792ccm 174KM 128kW
VOLKSWAGEN
- GOLF III (1991.08-1997.09) 2.8 VR6 1992.01 - 1997.08 2792ccm 174KM 128kW
- GOLF III (1991.08-1997.09) 2.8 VR6 1995.08 - 1997.09 2792ccm 163KM 120kW
- GOLF III (1991.08-1997.09) 2.9 VR6 Syncro (1HX1) 1994.10 - 1997.08 2861ccm 190KM 140kW
- GOLF III (1993.07-1999.04) Variant 2.9 VR6 1994.10 - 1999.04 2861ccm 190KM 140kW
- GOLF III (1993.07-1999.04) Variant 2.9 VR6 Syncro 1994.10 - 1999.04 2861ccm 190KM 140kW
- PASSAT (1988.02 - 1996.10) 2.8 VR6 1991.06 - 1996.08 2792ccm 174KM 128kW
- PASSAT (1988.02 - 1997.06) KOMBI 2.8 VR6 1991.06 - 1997.05 2792ccm 174KM 128kW
- SHARAN (1995.05-2010.03) 2.8 VR6 1995.09 - 2000.04 2792ccm 174KM 128kW
- SHARAN (1995.05-2010.03) 2.8 VR6 Syncro 1996.11 - 2000.04 2792ccm 174KM 128kW
- TRANSPORTER IV (1990.09-2003.04) 2.8 VR 6 1995.11 - 2000.04 2792ccm 140KM 103kW
- VENTO (1991.11-1998.09) 2.8 VR6 1992.01 - 1998.09 2792ccm 174KM 128kW
- VENTO (1991.11-1998.09) 2.8 VR6 1995.08 - 1996.04 2792ccm 163KM 120kW
- Producent: FEBI BILSTEIN
- Kod EAN: 4027816251828
- Numer OE: 021109513
- Indeks: 25182
Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i precyzja działania. Febi Bilstein reprezentowane jest w 69 krajach, a produkty firmy eksportowane są do ponad 130 krajów na całym świecie.
Firma Febi Bilstein nie była od samego początku ściśle związana z motoryzacją. Tuż po powstaniu przedsiębiorstwa w 1844 roku oferta zawierała części typowe dla hutnictwa jak piły, dłuta, łańcuchy itp. Dopiero po 77. latach od momentu założenia firmy zadecydowano o rozpoczęciu produkcji elementów do motoryzacji. Jednym z pierwszych produktów były specjalne śruby do samochodów dostawczych i osobowych. W dalszej kolejności oferta została specjalnie przekształcona, głównie ze względu na intensywny rozwój branży motoryzacyjnej. Rozpoczęto produkcję zestawów śrub, w tym śrub koła. W 1956 roku stworzono niezależny oddział z siedzibą w niemieckiej miejscowości Eifel. Umożliwiło to rozszerzenie produkcji, co przełożyło się na nawiązanie współpracy z wieloma znanymi firmami motoryzacyjnymi.
Febi Bilstein to jedno z najstarszych i największych przedsiębiorstw obecnych na rynku części zamiennych. Dzięki nieustannej intensyfikacji działań firma produkuje ponad 20 tysięcy różnorodnych typów części samochodowych pasujących do aut najpopularniejszych producentów. Sprzedaż podzielona jest na kilka działów zawierających między innymi części układu kierowniczego, silnika oraz podwozia. Części samochodowe Febi Bilstein to także wysokiej jakości wahacze, sworznie wahaczy, mocowania amortyzatora oraz paski rozrządu.
Inne numery:
- FEB25182
- 25182
- 25182 FEBI
- 021109513
- 4027816251828
- 021 109 513
- 1 086 533
- 30 09 0002
- VAI10-4567
- 10-4567
Poradnik kupującego - OE, OEM, Aftermarket - o co chodzi?
- OEM (Oryginal Equipment Manufacturer) - części produkowane przez producentów samochodów wg. ich drobiazgowych wytycznych. Stosowane przy produkcji samochodów oraz jako części zamienne w autoryzowanych stacjach. Są bardzo drogie i bardzo rzadko stosowane jako część zamienna zarówno w ASO jak i serwisach niezależnych.
- OE (Oryginal Equipment) - części wyprodukowane przez producentów części (a nie producentów samochodów) - często firmowane logiem producenta części oraz producenta samochodu. Produkt cenowo tańszy od OEM, jednak nadal bardzo drogi. Części te stosowane są jako zamienniki w ASO.
- Aftermarket - części zamienne produkowane przez producentów części. Na produktach "aftermarketowych" nie ma logo producentów samochodu. Jakość produktów aftermarket jest zróżnicowana, a cena zazwyczaj dużo niższa od oryginału.