FEBI 18765 ZAWÓR WYDECHU CITROEN PEUGEOT
ZAWÓR WYDECHOWY CITROEN PEUGEOT
Ciężar (kg): 0,08
Długość (mm): 108,5
średnica zewnętrzna (mm): 34,5
Ilość wycięć/otworów: 1
Wymagana ilość: 4
Zastosowanie:
CITROEN
- BERLINGO (1996.07 - ) 1.8 i (MFLFX) 1997.05 - 1761ccm 90KM 66kW
- BERLINGO (1996.07 - ) 1.8 i 4WD (MFLFX) 1997.04 - 1761ccm 90KM 66kW
- EVASION (1994.06 - 2002.07) 1.8 1997.05 - 2002.07 1761ccm 99KM 73kW
- JUMPER (1994.02-02.04) 2.0 1994.02 - 2002.04 1998ccm 109KM 80kW
- JUMPER (2002.04 -) 2.0 2002.04 - 1998ccm 110KM 81kW
- XANTIA (1993.03 - 1998.01) 1.6 i 1993.03 - 1998.01 1580ccm 88KM 65kW
- XANTIA (1993.03 - 1998.01) 1.8 i 1993.03 - 1998.01 1761ccm 101KM 74kW
- XANTIA (1993.03 - 1998.01) 1.8 i 1997.04 - 1998.01 1761ccm 90KM 66kW
- XANTIA (1998.01 - 2003.04) 1.8 i 1998.01 - 2003.04 1761ccm 90KM 66kW
FIAT
- DUCATO (1994.03-2002.04) 2.0 1994.06 - 1995.12 1998ccm 101KM 74kW
- DUCATO (1994.03-2002.04) 2.0 1994.03 - 2002.04 1998ccm 109KM 80kW
- ULYSSE (1994.06 - 2002.08) 1.8 (220.BB5) 1997.05 - 2002.08 1761ccm 99KM 73kW
PEUGEOT
- 205 (1987.01-1998.09) 1.6 1990.08 - 1992.07 1580ccm 90KM 66kW
- 205 (1987.01-1998.09) 1.6 1987.10 - 1998.09 1580ccm 75KM 55kW
- 205 (1987.01-1998.09) 1.6 1987.10 - 1998.09 1580ccm 72KM 53kW
- 205 (1987.01-1998.09) 1.6 Aut. 1990.05 - 1998.09 1580ccm 88KM 65kW
- 205 (1987.01-1998.09) 1.6 Aut. 1987.10 - 1998.09 1580ccm 79KM 58kW
- 205 (1987.01-1998.09) 1.6 GTI 1987.10 - 1989.12 1580ccm 116KM 85kW
- 205 (1987.01-1998.09) 1.9 GTI 1987.10 - 1998.09 1905ccm 128KM 94kW
- 205 (1987.01-1998.09) 1.9 GTI 1987.10 - 1994.10 1905ccm 120KM 88kW
- 306 (1993.04-2003.10) 1.8 ST 1994.06 - 2001.05 1762ccm 101KM 74kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.6 1989.10 - 1992.12 1580ccm 90KM 66kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.6 1987.07 - 1992.12 1580ccm 88KM 65kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.6 1987.01 - 1992.12 1580ccm 94KM 69kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.6 4x4 1988.04 - 1992.07 1580ccm 88KM 65kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.9 1988.07 - 1992.12 1905ccm 109KM 80kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.9 1987.07 - 1992.12 1905ccm 95KM 70kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.9 1988.07 - 1992.12 1905ccm 120KM 88kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.9 4x4 1988.07 - 1992.12 1905ccm 109KM 80kW
- 405 (1987.01-1993.12) 1.9 4x4 1987.06 - 1992.07 1905ccm 120KM 88kW
- 405 II (1992.08-1999.11) 1.6 1992.08 - 1995.10 1580ccm 88KM 65kW
- 405 II (1992.08-1999.11) 1.8 1992.08 - 1995.10 1762ccm 101KM 74kW
- 406 (1995.10-2004.05) 1.6 1995.11 - 2004.05 1580ccm 88KM 65kW
- 406 (1995.10-2004.05) 1.8 1997.05 - 2004.05 1761ccm 90KM 66kW
- 406 (1995.10-2004.05) 1.8 1996.10 - 1999.03 1761ccm 101KM 74kW
- 806 (1994.06-2002.08) 1.8 1995.07 - 2002.08 1761ccm 99KM 73kW
- BOXER (1994.03-2002.04) 2.0 i 1994.03 - 2002.04 1998ccm 109KM 80kW
- BOXER (1994.03-2002.04) 2.0 i 4x4 1996.08 - 2002.04 1998ccm 109KM 80kW
- BOXER (2002.04-2006.04) 2.0 2002.04 - 1998ccm 110KM 81kW
- EXPERT (1995.07-) 1.8 1996.10 - 2000.09 1761ccm 101KM 74kW
- PARTNER (1996.05-) 1.8 1997.05 - 1761ccm 90KM 66kW
- Producent: FEBI BILSTEIN
- Kod EAN: 4027816187653
- Numer OE: 094957
- Indeks: 18765
Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i precyzja działania. Febi Bilstein reprezentowane jest w 69 krajach, a produkty firmy eksportowane są do ponad 130 krajów na całym świecie.
Firma Febi Bilstein nie była od samego początku ściśle związana z motoryzacją. Tuż po powstaniu przedsiębiorstwa w 1844 roku oferta zawierała części typowe dla hutnictwa jak piły, dłuta, łańcuchy itp. Dopiero po 77. latach od momentu założenia firmy zadecydowano o rozpoczęciu produkcji elementów do motoryzacji. Jednym z pierwszych produktów były specjalne śruby do samochodów dostawczych i osobowych. W dalszej kolejności oferta została specjalnie przekształcona, głównie ze względu na intensywny rozwój branży motoryzacyjnej. Rozpoczęto produkcję zestawów śrub, w tym śrub koła. W 1956 roku stworzono niezależny oddział z siedzibą w niemieckiej miejscowości Eifel. Umożliwiło to rozszerzenie produkcji, co przełożyło się na nawiązanie współpracy z wieloma znanymi firmami motoryzacyjnymi.
Febi Bilstein to jedno z najstarszych i największych przedsiębiorstw obecnych na rynku części zamiennych. Dzięki nieustannej intensyfikacji działań firma produkuje ponad 20 tysięcy różnorodnych typów części samochodowych pasujących do aut najpopularniejszych producentów. Sprzedaż podzielona jest na kilka działów zawierających między innymi części układu kierowniczego, silnika oraz podwozia. Części samochodowe Febi Bilstein to także wysokiej jakości wahacze, sworznie wahaczy, mocowania amortyzatora oraz paski rozrządu.
Inne numery:
- FEB18765
- 18765
- 094957
- 4027816187653
- 031VA30336000
- 081685
- 0816E0
- 0949.57
- 50 004 330
- 537851
- 62 91 8765
- 91535 01980
- 949.57
- 94957
- 9619762980
- 96239499
- 9623949980
- V91275
- BOS1987949414
- 1987949414
- BOS1987949584
- 1987949584
- FEB11197
- 11197
- GAT5458XS
- 5458XS
- GAT5581XS
- 5581XS
- HUT134 APPP 25
- 134 APPP 25
- HUT134 HTDP 25
- 134 HTDP 25
- BLPADP157502
- ADP157502
- PSA0816H6
- 0816H6
- AMPPPEU019-A-0-N
- PPEU019-A-0-N
Poradnik kupującego - OE, OEM, Aftermarket - o co chodzi?
- OEM (Oryginal Equipment Manufacturer) - części produkowane przez producentów samochodów wg. ich drobiazgowych wytycznych. Stosowane przy produkcji samochodów oraz jako części zamienne w autoryzowanych stacjach. Są bardzo drogie i bardzo rzadko stosowane jako część zamienna zarówno w ASO jak i serwisach niezależnych.
- OE (Oryginal Equipment) - części wyprodukowane przez producentów części (a nie producentów samochodów) - często firmowane logiem producenta części oraz producenta samochodu. Produkt cenowo tańszy od OEM, jednak nadal bardzo drogi. Części te stosowane są jako zamienniki w ASO.
- Aftermarket - części zamienne produkowane przez producentów części. Na produktach "aftermarketowych" nie ma logo producentów samochodu. Jakość produktów aftermarket jest zróżnicowana, a cena zazwyczaj dużo niższa od oryginału.