Rower Elektryczny Fat Bike Cavalier.
Przeznaczony do jazdy po każdym rodzaju nawierzchni, ścieżki rowerowe, ulica ale najlepsza zabawa bezdroża, błoto i śnieg.
Dzięki wspomaganiu elektrycznemu poradzimy sobie z każdym terenem i wzniesieniami nawet do 40 stopni.
Rozwija prędkość do 40km/h i ma zasięg 40 kilometrów.
Bateria jest zapinana na kluczyk i można ją zabrać ze sobą.
Rowerem tym można jeździć bez pedałowania odkręcając manetkę gazu tak jak w motocyklu.
Z własnego doświadczenia polecam jednak pedałować ponieważ po kilku kilometrach robi sie zimno i nieprzyjemnie, dlatego warto troszkę się poruszać.
Pedałowanie razem z silnikiem nie wymaga siły, jest to porównywalne z jechaniem z górki.
Piękne uczucie :)
Ładowanie
Pełne ładowanie baterii to ok 5 godzin lecz jeśli będziemy doładowywać baterię to w zależności od stopnia
rozładowma czas ładowania wyniesie od jednej do dwóch godzin.
Prędkość i zasięg
Rower rozwija prędkość do 40 km/h wydaje się niewiele, średnia prędkość zwykłego rowerzysty to 20km/h więc my jedziemy dwa razy szybciej i jesteśmy królami ścieżek rowerowych.
Zasięg roweru to 40 kilometrów plus minus w zależności od terenu w jakim się poruszamy, istnieje tryb ekonomiczny ale do tego potrzebne jest wyczucie i kilka jazd do pełnego rozładowania aby zrozumieć na czym polega jazda na rowerze elektrycznym.
Jazda ekonomiczna jest podobna do jazdy ekonomicznej w samochodzie. Jeśli depniemy do dechy to samochód będzie miał duże spalanie, podobnie jest w rowerze. Manetka gazu jest potencjometrem a to oznacza że tyle ile odkręcimy tyle dostaniemy mocy
Eksploatacja
Rower pod kątem elektrycznym nie wymaga eksploatacji, po za ładowaniem baterii we własnym zakresie. Jedynyą koniecznością jest trzymanie baterii w ciągłym naładowaniu, bateria nie może być pozostawiona bez naładowania na dłuższy okres, może ulec uszkodzeniu elektronika która pilnuje naszej baterii. Jeśli natomiast coś takiego sie wydarzy to jest na to niedrogi sposób.
Wszystkie elektryczne elementy są zabezpieczone przed wodą i wilgocią więc bez przeszkód można korzystać z roweru pod czas deszczu czy srogiej zimy
Eksploatacji będzie wymagał sam rower pod kątem mechanicznym, tak jak w zwykłym rowerze trzeba utrzymywać go w czystości oraz od czasu do czasu smarowanie łańcucha oraz amortyzatora. Serwis mechaniczny roweru można przeprowadzić w każdym serwisie rowerowym ponieważ to nadal jest rower tylko dodatkowo posiada
Bateria
Bateria w naszym rowerze jest LITOWO-JONOWA czyli podobna do tych w naszych komórkach tylko troszkę większa. Dzięki tamu baterię można doładować w każdej chwili i trwa to stosunkowo niedługo. Do baterii dołączona jest odpowiednia ładowarka, pamiętajcie że ładowanie baterii ładowarkami o innych parametrach niszczy baterię i może ją nawet zablokować
Pojemność baterii to 9 amper i posiada 1500 cykli ładowań. Rok ma 365 dni więc przyjmując że będziemy ładować ją każdego dnia w roku to bateria wystarczy na 4 lata
SPECYFIKACJA
Rama: STALOWA
Klamko manetki: SHIMANO
Hamulce: TARCZOWE MECHANICZNE
Przerzutka tylna: SHIMANO TOURNEY TZ
Łańcuch: KMCY
Wolnobieg: LOCK RING RNR
Mechanizm Korbowy: STALOWY
Suport: OŚKA STALOWA NA KWADRAT, ŁOŻYSKA MASZYNOWE
Piasty: PIASTY STALOWE 36 SZPRYCH ŁOŻYSKA KULKOWE
Sztyca podsiodłowa: STALOWA
Mostek: ALUMINIOWY
Kierownica: ALUMINIOWA 620MM
Obrecze: ALUMINIOWE Z OTWORAMI
Opony: 26x4.0
Dętka: 26x4.0 WENTYL SAMOCHODOWY
Oświetlenie: LEDOWA LAMPKA POWER LED ZASILANA Z BATERII
Amortyzator: Sprężynowy
Waga całkowita: 26kg
Modyfikacje
Istnieje możliwość wyposażenia rowery w podzespoły według życzenia klienta
Przykładowo
- Zmiana amortyzatora na regulowany Koszt 400zł
- Zmiana Hamulców na Hydrauliczne koszt 250zł
- Dołożenie przednich biegów Koszt 300zł
- Zmiana przerzutek i manetek Koszt od 100zł
- Zmiana Silnika na 500 wat Koszt 3500zł
- Zmiana siodełka
- Zmiana kierownicy
- Zmiana mostka np na regulowany koszt ok 120zł
- Zmiana opon
Pracujemy
Poniedziałek - Piątek 9:00-17:00
Soboty 9:00 - 13:00
Jeśli nie pasują Ci nasze godziny pracy, zadzwoń i umów się na wizytę.
791 82 82 82