BIOGO - sklep ekologiczny ze zdrową żywnością i suplementami
FASOLA CANNELLINI W ZALEWIE BIO 300 g (220 g) (SŁOIK) - ALCE NERO
FASOLA CANNELLINI W ZALEWIE BIO 300 g (220 g) (SŁOIK) - ALCE NERO
Ekologiczna fasola cannelloni. Może stanowić dodatek do zimnych lub ciepłych dań. W przypadku spożycia na ciepło podgrzać całą zawartość słoiczka nie doprowadzać do wrzenia. Zawiera dużą ilość węglowodanów złożonych i białka, a także błonnika. Błonnik pokarmowy pęcznieje w jelitach, dzięki czemu syci na długo, pozwala na wolniejsze wchłanianie glukozy we krwi, tym samym zapobiegając szybkim skokom poziomu cukru. Wspomaga oczyszczanie jelit, usprawnia trawienie i przyspiesza perystaltykę. Pomaga niwelować nieprzyjemne objawy zaparć, a także ból w podbrzuszu i wzdęcia. Polecana do surówek, sałatek oraz zup. Znakomita, zdrowa przekąska i świetny dodatek do dań obiadowych. Produkt pasteryzowany.
SKŁADNIKI
fasola cannellini*, woda, sól (*certyfikowany składnik odżywczy).
INFORMACJA ALERGENNA
Może zawierać soję.
WARTOŚĆ ODŻYWCZA PRODUKTU W 100 g
(produktu po odsączeniu)
Wartość energetyczna - 334 kJ/79 kcal
Tłuszcz - 0,6 g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 0,1 g
Węglowodany - 11 g
- w tym cukry - 0,2 g
Błonnik - 4,8 g
Białko - 5,3 g
Sól - 0,5 g
MASA NETTO: 220g
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Po otwarciu przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 3 - 4 dni.
Producent - nazwa i adres: ALCE NERO S.P.A, VIA PALAZZETTI 5C, 40068 SAN LAZZARO DI SAVENA (BO)
- Kraj pochodzenia składników: Zjednoczone Emiraty Arabskie
- Bez glutenu: NIE
- Wegetariańskie: TAK
- Wegańskie: TAK
- Dla niemowląt: NIE
- Bez laktozy: TAK
- Bez cukru: TAK
- Bez soi: NIE
- Producent: ALCE NERO
- Kategoria: Zdrowa żywność i delikatesy/Przetwory owocowe i warzywne/Zdrowe konserwy
- Waga z opakowaniem: 0.483 kg
Jesteśmy Biogo, najdynamiczniej rozwijającym się sklepem ekologicznym ze zdrową żywnością i suplementami diety w e-handlu w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferujemy nie same produkty, a styl życia i inspiracje wynikające z naszych przeżyć i doświadczeń. Oferowany asortyment, jest odzwierciedleniem potrzeb związanych z tym jak pragniemy żyć i jakie postawy chcemy promować.