Facebook Messanger i chat Bot - Integracja PrestaShop 1.6 / 1.7
Przedmiotem aukcji jest usługa instalacji oraz konfiguracji modułu Messanger and Chat Bot posiadanego przez klienta. W przypadku braku modułu możemy pomóc w jego zakupie - koszt od kilkudziesięciu do kilkuset złotych w zależności od producenta modułu.
Zainstalowanie modułu do komunikacji z klientami posiada wiele zalet, do który należą m.in.
- kontakt z klientem, który trafił na naszą stronę i ma wątpliwości odnośnie zakupu na Państwa stronie, dzięki Facebook Messanger zwiększamy sprzedaż na naszej stronie. Należy pamiętać, że klienci B2B oczekują odpowiedzi w trybie rzeczywistym.
- Możliwość obsługi kilku klientów jednocześnie
- Możliwość ustawienia różnych wersji językowych Facebook Messanger dla różnych języków sklepu PrestaShop
- Możliwość zdefiniowania FanPage, który będzie miał możliwość otrzymywania wiadomości z tego widgetu
- Możliwość modyfikacji wyglądu modułu, w tym możliwość zmiany koloru belki, koloru czcionki czatu, lokalizacji chatu na witrynie itd.
Usługi wykonujemy w ustalonym terminie. Gwarantujemy zadowolenie z naszych usług. Zapraszamy do kontaktu.
Na wykonane usługi wystawiamy Rachunek.
Sklepy internetowe oparte na darmowym oprogramowaniu PrestaShop są obecnie jednymi z najpopularniejszych rozwiązań stosowanych w e-commerce. Dzięki blokowej budowie, w tym bardzo dużej ilości darmowych jak i dodatkowo płatnych modułów otrzymujemy produkt, który umożliwia prawie nieograniczone możliwości rozbudowy sklepu o dodatkowe funkcjonalności.
Sklep PrestaShop wersji 1.7 umożliwia uruchomienie m.in następujących funkcjonalności:
1. Produkty
- szybkie dodawanie produków
- przyjazne i efektywne SEO
- tworzenie zestawów oraz ofert promocyjnych
- tworzenie zestawów produktów z wariantami za pomocą generatora
- ustalanie minimalnej ilości zamówienia dla wybranych produktów
- wybieranie/zmiana informacji w przypadku braku produktu
2. Personalizacja
- ustalanie dostaw zapłaty
- Integracje płatności paypal, przelewy24 itd.
- określenie kosztów dostawy dla różnych grup towarów itd.
- Obsługa SSL
- konfigurowanie sposobu wyświetlania produktów
- filtrowanie oraz sortowanie produktów
3. Zgodność prawna
- tworzenie stron oraz bloków CMS z informacjami prawnymi
- dostosowanie strony do polityki RODO
- prawie nieograniczone możliwości dostosowanie informacji o wysyłkach
- zasady określające proces anulowania zakupu towaru
- tworzenie bloków z niezbędnymi informacjami jak np. polityka prywatności, regulamin itd.
4. Zarządzanie sprzedażą
- możliwość tworzenia kuponów
- możliwość tworzenia zniżek, rabatów
- ustalanie polityki cenowej
- promowanie określonych produktów
5. Obsługa zamówień
- tworzenie zamówień w panelu administracyjnym
- przeglądanie złożonych zamówień
- określenie etapów zamówienia wraz z możliwością informowania klientów o przedsięwziętych krokach
- otrzymywanie powiadomień o określonych produktach
- tworzenie szablonów e-maili i innych powiadomień
- automatyzacja wysyłki email
6. Monitoring ruchu na stronie
- przeglądanie ruchu na stronie
- informacja o zapotrzebowaniu klientów w zakresie poszukiwanych towarów
- przeglądanie porzuconych koszyków
7. i wiele wiele innych funkcji w zależności od potrzeb danego biznesu