Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 45,00 zł
- ROZRUSZNIK MAZDA 626 2.0 F7RU-11000-AA
- 53,99 zł z dostawą
- 295,00 zł
- ROZRZĄD KPL MAZDA 2,0 16V 1991- PREMACY 626
- 303,99 zł z dostawą
FABRYCZNIE NOWA MAZDA 626 GT z 1986r. - GC 2.0i (5804453332)
Sprzedający JQ_PECET
poleca 100,00%
|
15
Parametry
- Rok produkcji
- 1986
- Stan
- Nowy
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Szwajcaria
- Liczba miejsc
- 5
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Centralny zamek
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka jasna, Tapicerka welurowa, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Szyberdach, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Hatchback
- Moc [KM]
- 120
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pojazd zabytkowy
- Kolor
- Brązowy
- Przebieg [km]
- 17
- Pojemność silnika [cm3]
- 1998
Opis
FABRYCZNIE NOWA MAZDA 626GT - GC 2.0i - 88kw - 120KM z 1986r. (HATCHBACK – LIFTBACK).
SAMOCHÓD UNIKATOWY NA SKALĘ ŚWIATOWĄ (WERSJA GT).
JEST TO NAJWYŻSZY I NAJMOCNIEJSZY MODEL MAZDY 626 Z TAMTEGO OKRESU - WERSJA "GT" Z WTRYSKIEM 120PS.
Samochód przeznaczony był na rynek szwajcarski, nigdy nie został sprzedany, przestał 29 lat w idealnych warunkach, więc jest zupełnie nowy, stan salonowy.
Jak to możliwe? - Właściciel i dealer aut japońskich Heinz Macchi był z pewnością ekscentrykiem, ukrył przed światem około 90 fabrycznie nowych samochodów. Przez lata potencjalni klienci byli odprawiani z kwitkiem.
Jeżeli chodzi o stan mechaniczny pojazdu, to jest on idealny. Samochód był regularnie odpalany, choć niejeżdżony, wszystkie elementy zawieszenia są w nim sprawne. Jest to zasługa między innymi zawoskowania, nawet gumowych części zawieszenia, więc mimo tylu lat, nie są one sparciałe ani rozerwane. Brak dostępu światła, wilgoci i tlenu oszczędziły tym elementom „zniszczenia”.
Samochód ma na liczniku 17km, tak to nie pomyłka. Auto nigdy nie zostało sprzedane, więc również niezarejestrowane, potencjalny nabywca może stać się jego pierwszym, prawdziwym właścicielem i zarejestrować go jako zabytek albo schować przed światem na kolejne 30 lat.
W obecnym stanie wartość tego auta cały czas rośnie, jest to spowodowane oczywiście jego prawie „zerowym” przebiegiem i stanem technicznym – salonowym.
Osobiście sam przejechałem tym samochodem 3km i muszę powiedzieć, że prowadzi się rewelacyjnie. Auto płynie cichutko jak fabryczne, wspomaganie działa idealnie, biegi i sprzęgło również chodzą nienagannie.
W aucie zostały wymienione tylko absolutnie niezbędne rzeczy (z racji wieku), które dla przyszłego właściciela mogą być bardzo ważne, szczególnie, jeżeli zamierza nim jeździć:
- FILTR OLEJU (ORYGINALNY MAZDY ASO)
- OLEJ (ORYGINALNY MAZDY 10W 40, DOBRANY W SERWISIE ASO)
- PASEK ROZRZĄDU (ORYGINALNY MAZDY ASO)
- OSŁONY GUMOWE DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH (JAPOŃSKIE ZAMIENNIKI)
- WSZYSTKIE PŁYNY EKSPLOATACYJNE
- NOWY, ORYGINALNY EMBLEMAT „GT” (ZAKUPIONY NA SZWAJCARSKIM EBAY’U) – Z FABRYCZNEGO ZŁUSZCZYŁ SIĘ LAKIER, WIĘC POSTANOWIŁEM ZADBAĆ NAWET O TAK MAŁY DETAL
- NOWY, ORYGINALNY EMBLEMAT „MAZDA” (ZAKUPIONY W ASO) – FABRYCZNEGO PO PROSTU BRAKOWAŁO, PRZEPADŁ GDZIEŚ W SZWAJCARII
Auto zostało już w tamtych latach zakonserwowane i zawoskowane antykorozyjnie najwyższej klasy preparatami (ponieważ masa bitumiczna od spodu jest ciągle elastyczna). Samochód nie posiada żadnej korozji!
Wyposażenie (Wersja GT, przeznaczenie – Szwajcaria) :
- ELEKTRYCZNE SZYBY
- ELEKTRYCZNY SZYBERDACH
- ELEKTRYCZNE LUSTERKA
- WSPOMAGANIE KIEROWNICY
- TEMPOMAT !
- SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW
- WELUROWA (WRĘCZ PLUSZOWA) TAPICERKA
- PODŁOKIETNIK
- WELUROWE WYKOŃCZENIE SCHOWKÓW
- NIEZALEŻNE OŚWIETLENIE DLA KIEROWCY JAK I PASAŻERA
- STEROWANIE USTAWIENIA FOTELA KIEROWCY W WIELU PŁASZCZYZNACH
- FABRYCZNIE NOWE, NIEMIECKIE (KULTOWE) FELGI ALUMINIOWE „EXIP” 15’’ (1988r.)
- NOWE OPONY 15’’ BRIDGESTONE ADRENALINE
- KOMPLET ORYGINALNYCH FELG STALOWYCH
- KOMPLET NOWYCH, ORYGINALNYCH OPON BRIDGESTONE (Z 1986r.) W IDEALNYM STANIE
- FABRYCZNIE NOWE RADIO MARKOWEJ NIEMIECKIEJ FIRMY „GELHARD” Z TEGO OKRSU (1985r.)
- WIELE ELEMENTÓW FABRYCZNIE OBSZYTYCH SKÓRĄ
- PODGRZEWANA TYLNA SZYBA
- DYWANIKI (DOBRANE NA WYMIAR I POD KOLOR)
- ORYGINALNE (FABRYCZNE) CHLAPACZE KÓŁ
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE WSZYSTKICH CZTERECH DRZWI
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE PODŁOGI OD STRONY KIEROWCY ORAZ SCHOWKA PASAŻERA
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE STACYJKI
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE ZAMKA (OD STRONY KIEROWCY)
- KOLOR - BRĄZOWY METALIC (SHELBY BROWN GT)
- PEŁNA DOKUMENTACJA POJAZDU (NIEZBĘDNA DO EWENTUALNEJ REJESTRACJI)
Wersja GT od GLX różni się przede wszystkim:
- mocniejszy silnik (2.0i - 120PS)
- czerwony pasek wokół nadwozia
- podwójny układ wydechowy
- tempomat
- lepsze wygłuszenie środkowej części pojazdu
WIĘCEJ ZDJĘĆ W WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI WYSYŁAM NA E-MAIL.
tel. 603-257-639
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.