tel: 603-257-639
FABRYCZNIE NOWA MAZDA 626GT - GC 2.0i - 88kw - 120KM z 1986r. (HATCHBACK – LIFTBACK).
SAMOCHÓD UNIKATOWY (WERSJA GT).
JEST TO TOPOWY I NAJMOCNIEJSZY MODEL MAZDY 626 Z TAMTEGO OKRESU - WERSJA Z WTRYSKIEM 120PS.
Z TYM SILNIKIEM PRODUKOWANA TYLKO MIĘDZY 1986r. A 1987r.
Samochód przeznaczony był na rynek szwajcarski, nigdy nie został sprzedany, przestał 30 lat w idealnych warunkach, więc jest zupełnie nowy, stan salonowy.
Jak to możliwe? - Właściciel i dealer aut japońskich Heinz Macchi był z pewnością ekscentrykiem, ukrył przed światem około 90 fabrycznie nowych samochodów. Przez lata potencjalni klienci byli odprawiani z kwitkiem.
Był on stałym przedstawicielem handlowym marki Mazda. Po swojej śmierci w 2013r., pozostawił ok. 200 pojazdów, z tego 90 fabrycznie nowych samochodów.
Stan mechaniczny pojazdu jest nienaganny. Samochód był regularnie odpalany, choć niejeżdżony, wszystkie elementy zawieszenia są w nim sprawne. Jest to zasługa między innymi zawoskowania, nawet gumowych części, więc mimo upływu tylu lat, nie są one sparciałe ani zużyte.
Samochód ma na liczniku 900km, tak to nie pomyłka. Auto nigdy nie zostało sprzedane, więc potencjalny nabywca może stać się jego pierwszym, prawdziwym właścicielem i cieszyć się z jazdy, albo schować autko przed światem na kolejne 30 lat.
PRZEBIEG WYNIKA JEDYNIE Z WJEŻDŻANIA I WYJEŻDŻANIA Z GARAŻU NA PLAC ORAZ KILKU JAZD PRÓBNYCH, ŻEBY AUTO SIĘ NIE ZASTAŁO ORAZ BY SPRAWDZIĆ, CZY WSZYSTKO JEST SPRAWNE.
W obecnym stanie wartość tego auta cały czas rośnie, jest to spowodowane oczywiście jego prawie „zerowym” przebiegiem i salonowym stanem technicznym.
Osobiście sam przejechałem tym samochodem 900km w celu sprawdzenia, czy wszystko działa jak należy. Prowadzi się jak nowy samochód, silnik, biegi, sprzęgło, a nawet tempomat, działają bezproblemowo!
W aucie zostały wymienione tylko absolutnie niezbędne rzeczy (z racji wieku), które dla przyszłego właściciela mogą być bardzo ważne, szczególnie, jeżeli zamierza nim jeździć:
- FILTR OLEJU (ORYGINALNY MAZDY ASO) + FILTR PALIWA
- OLEJ (10W 40, MAZDA ASO)
- PASEK ROZRZĄDU (ORYGINALNY MAZDA ASO)
- 2 OSŁONY GUMOWE DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH
- WSZYSTKIE PŁYNY EKSPLOATACYJNE
- NOWY, ORYGINALNY EMBLEMAT „GT” (ZAKUPIONY NA SZWAJCARSKIM EBAY’U) – Z FABRYCZNEGO ZŁUSZCZYŁ SIĘ LAKIER
- NOWY, ORYGINALNY EMBLEMAT „MAZDA” (ZAKUPIONY W ASO) – FABRYCZNEGO PO PROSTU BRAKOWAŁO, PRZEPADŁ GDZIEŚ W SZWAJCARII
Auto zostało już w tamtych latach zakonserwowane i zawoskowane antykorozyjnie najwyższej klasy preparatami (ponieważ masa bitumiczna od spodu jest ciągle elastyczna). Samochód nie posiada żadnej korozji!
Wyposażenie (Wersja GT, przeznaczenie – Szwajcaria) :
- LAKIER - BRĄZOWY METALIC (SHELBY BROWN GT)
- ELEKTRYCZNE SZYBY
- ELEKTRYCZNY SZYBERDACH
- ELEKTRYCZNE LUSTERKA
- WSPOMAGANIE KIEROWNICY
- TEMPOMAT !
- ECONOMIZER
- SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW
- WELUROWA (WRĘCZ PLUSZOWA) TAPICERKA
- PODŁOKIETNIK
- WELUROWE WYKOŃCZENIE SCHOWKÓW
- NIEZALEŻNE OŚWIETLENIE DLA KIEROWCY, JAK I PASAŻERA
- STEROWANIE USTAWIENIA FOTELA KIEROWCY W WIELU PŁASZCZYZNACH
- FABRYCZNIE NOWE, NIEMIECKIE (KULTOWE) FELGI ALUMINIOWE „EXIP” 15’’ (z 1988r.)
- NOWE OPONY 15’’ BRIDGESTONE ADRENALINE (z 2013r.)
- DRUGI KOMPLET ORYGINALNYCH FELG STALOWYCH (z 1986r.)
- DRUGI KOMPLET NOWYCH, ORYGINALNYCH OPON BRIDGESTONE (Z 1986r.) W IDEALNYM STANIE
- FABRYCZNIE NOWE RADIO MARKOWEJ, NIEMIECKIEJ FIRMY „GELHARD” Z TEGO OKRSU (z 1985r.)
- PODGRZEWANA TYLNA SZYBA
- MIĘKKIE I GRUBE DYWANIKI
- ORYGINALNE (FABRYCZNE) CHLAPACZE KÓŁ
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE WSZYSTKICH CZTERECH DRZWI (PO OTWARCIU)
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE PODŁOGI OD STRONY KIEROWCY ORAZ SCHOWKA PASAŻERA
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE STACYJKI
- FABRYCZNE PODŚWIETLENIE ZAMKA (OD STRONY KIEROWCY) PO DOTKNIĘCIU KLAMKI
- PEŁNA DOKUMENTACJA POJAZDU + NIEZALEŻNE OPINIE RZECZOZNAWCÓW
AUTO ZOSTAŁO ZAREJESTROWANE JAKO ZABYTKOWE (NA ŻÓŁTE TABLICE).
SAMOCHÓD PODLEGA STANDARDOWEJ SPRZEDAŻY NA "UMOWĘ KUPNA", MIMO REJESTRACJI JAKO ZABYTEK.